Як зазначається в оголошенні компанії в газеті «Урядовий кур'єр», будуть припинені прийом, обробка і передача на доставку телеграм усіх видів і категорій.

У компанії пояснили, що таке рішення прийнято у зв'язку з істотним скороченням кількості телеграм, які відправляються, що пов'язано з розвитком електронних каналів комунікації і поширенням використання цифрового підпису.

Ще однією причиною відмови від цієї послуги є застаріле обладнання та відсутність його підтримки з боку виробників, пише «Інтерфакс-Україна».

У прес-службі «Укртелекому» додали, що послуга передачі телеграм швидко втрачає свою популярність і її надання є збитковим для компанії.

Зокрема, якщо в 2015 році було відправлено близько 350 тис. телеграм, то наступного року — 100 тис., а зараз — тільки близько 10 тис. на квартал.

«Відповідно, доходи від послуги щорічно вдвічі знижуються, і вони в кілька разів менше витрат компанії на утримання телеграфу. Телеграфні послуги вже давно є збитковими для Укртелекому — це десятки мільйонів гривень в рік», — підкреслили в прес-службі.

У компанії уточнили, що оскільки переважна більшість телеграм відправляється в робочі дні, то з грудня 2017 року протягом трьох місяців змінюється графік їх прийому і доставки: понеділок-субота, з 8:00 до 19:00, тоді як неділя і святкові дні будуть вихідними.

«Сподіваємося на розуміння тих небагатьох користувачів послуги і впевнені, що в разі необхідності вони виберуть для себе інший схожий і сучасний канал комунікації, наприклад, пропозиції „Укрпошти“, — відзначили в „Укртелекомі“.