«Угода підписана між КМДА та китайським консорціумом, до якого входять компанії China Railway International Group Co., Ltd. та China Pacific Construction Group with China Railway International Group Co., Ltd.», — йдеться в повідомленні КМДА.
Угода передбачає створення робочої групи із українських та китайських спеціалістів, яка розробить оптимальні технічні та фінансові рішення для реалізації проекту.
Вартість будівництва оцінюють у $2 млрд, при цьому 85% від прогнозованої вартості проекту буде забезпечено за рахунок кредиту від китайських фінансових установ.
«Можливість залучення цього кредиту розглядається Україною із наданням державної гарантії на повернення кредитних коштів. Термін повернення кредиту – від 15 до 20 років. При цьому процентна ставка буде предметом переговорів», – наголосив мер.
Проект передбачає будівництво нової лінії метрополітену протяжністю майже 18 км з 13-ма станціями. Також буде побудована пересадочна лінія протяжністю 1 км між кільцевою електричкою та новою четвертою лінією. Передбачається, що термін будівництва – 5 років.
«Розвиток транспортної інфраструктури є одним із головних пріоритетів для столичної влади. Один із важливих проектів – добудова Подільсько-Воскресенського мосту. І переговори про добудову мосту ми ведемо з німецькими інвесторами. А коли буде готовий міст, це дасть можливість для наступного кроку – будівництва четвертої лінії столичного метро на Троєщину», – зазначив Кличко.