Як зазначено, з 21 листопада 2017 року скорочено строк реєстрації фізичних осіб у Держреєстр з пяти до трьох днів з дня подання заяви. Крім того, громадяни України, які тимчасово перебувають за межами населеного пункту проживання, мають можливість подати документи для реєстрації або внесення змін до Держреєстру через будь-який контролюючий орган.
Також удосконалено процедуру отримання фізичними особами відомостей з Держреєстру про суми виплачених доходів та утриманих податків. Заява може бути подана до контролюючого органу у паперовому вигляді або засобами електронного зв’язку в електронній формі з використанням електронного цифрового підпису. За результатами обробки запиту на електронну адресу платника надходить відповідь, що містить відомості про суми доходів.
Отримати інформацію про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру можна й у приватній частині (особистий кабінет) електронного кабінету платника.
Станом на 21 листопада 2017 року за допомогою такого електронного сервісу понад 170 тис. громадян вже отримали відомості з Держреєстру.