У цьому відділенні банк пропонує нову модель комплексного обслуговування, що поєднує в собі можливість для клієнта обслуговуватися в одного персонального менеджера та отримувати перелік послуг, необхідних як підприємцю, так і фізичній особі.

Зокрема, клієнти отримують спеціальну пропозицію – Smart.exe, що поєднує в собі поточний рахунок ФОП та пакет «Преміальний 3.0».

Враховуючи потреби юридичних осіб, менеджер із корпоративного бізнесу преміум-центру надає необхідні послуги компанії, а менеджер із обслуговування фізичних осіб – преміум-сервіси, що передбачають індивідуальні фінансові рішення її працівникам,.

Експерт із новітніх технологій допоможе розібратися з цифровими сервісами банку, представленими на digital-стенді.

Для комфортного обслуговування Райффайзен Банк Аваль пропонує кожному клієнту нового преміум-центру послуги персонального менеджера, попередній запис та сучасні канали комунікацій для оперативного спілкування з банком.