При цьому сума угоди становить $2,9 млрд, повідомляє Bloomberg.

В рамках угоди, французький ритейлер Auchan Retail SA підвищить свою частку в компанії, яка зареєстрована в Гонконзі, на аналогічному рівні (36%).

Таким чином Alibaba використовує Sun Art, щоб прискорити завоювання оффлайн рітейлу, і скласти конкуренцію мережі гіпермаркетів Wal-Mart, яка продає все, від свіжих продуктів до електроніки.

Читайте також: Alibaba очікує рекордне зростання виручки на 45-49%

Варто відзначити, що компанія Wal-Mart, в свою чергу, зосереджена на посилення своїх позицій на території Китаю через співпрацю з JD.com Inc. Це допоможе компанії розширити клієнтську базу за межами міст і розвинути мережу магазинів Sam's Club, орієнтованих на споживачів, які купують преміальні і імпортні товари.