Ще одне Гран-прі завоювало корпоративне навчальне відео «Стандарти обслуговування клієнтів». Це відео отримало найвищу оцінку «за формування відеоконтенту бізнесу з парадигмою мислення бірюзового рівня». Ідея відео полягала у навчанні працівників фронт-офісу на успішному прикладі «подорожі клієнта».
Також банк отримав «срібні нагороди» (другі місця) за наступні проекти:
«Річний фінансовий звіт 2016» — «за професійний рівень і вагомий внесок у розвиток стандартів якості корпоративних комунікацій в Україні».
Корпоративний фільм про фестиваль «14 Французька весна в Україні» — «за феєричну ідею, яскравий настрій та бездоганний професіоналізм».
Корпоративний фільм «Відділення нового формату» — «за створення інноваційного відеоконтенту та вихід на новий якісний рівень у корпоративних комунікаціях бізнесу».
Корпоративний фільм «Велопробіг 2017» — «за бездоганний професійний рівень, справжні живі емоції і вагомий внесок у формування корпоративних комунікацій з цінностями єдності, щирості й любові».
Офіційний сайт Креді Агріколь Банку – «за інноваційність, професіоналізм, чітку сегментацію, зручну навігацію та відповідність потребам цільової аудиторії».
Офіційна сторінка банку у Facebook – «за формування репутації стабільної фінансової установи, впровадження сучасних візуальних типів контенту та важливу командотвірну функцію».
Всього у конкурсі цього року взяли участь 108 робіт. Урочиста церемонія підведення підсумків конкурсу «Краще корпоративне медіа України 2017» відбулася 7 листопада 2017 року в Києві. Організатор — «Асоціація корпоративних медіа України» — проводить змагання уже дванадцятий рік поспіль.