При цьому Держфіскальна служба залишається лідером за кількістю скарг — в третьому кварталі 2017 року їх надійшло 263, повідомив бізнес-омбудсмен Альгірдас Шемета.
«Найбільша причина збільшення скарг — новий механізм реєстрації податкових накладних. При цьому значно скоротилася кількість скарг на отримання відшкодування податку на додану вартість (ПДВ). Позиція бізнес-омбудсмена полягає в тому, що систему слід змінювати по ходу її роботи, проте не варто зупиняти», — повідомив Шемета.
Крім того, 26 скарг надійшло на органи місцевого самоврядування, 18 — на Національну поліцію, 17 — на Міністерство фінансів. Кількість скарг на правоохоронців збільшилася на 22% в третьому кварталі, пише «Інтерфакс-Україна».
«Хоч на ДФС найбільша кількість скарг, однак, це відомство виконало на 90% наших рекомендацій. Ще більший показник — у СБУ. Поліція виконала 85% рекомендацій, прокуратура — 73%», — зазначив Шемета.
У третьому кварталі Рада бізнес-омбудсмена відзначила значне зростання скарг від малого і середнього бізнесу за рахунок збільшення кількість скарг на блокування реєстрації податкових накладних.
«У чотири рази зросла кількість звернень від сільськогосподарських підприємств, в 2,6 рази — від підприємств оптової торгівлі, на 1,7 рази — від промислових підприємств. Це зростання пов'язане з проблемою блокувань податкових накладних», — додав Шемета.
Найбільш активно скаржаться представники бізнес-спільноти Києва, Дніпропетровської, Харківської, Київської та Одеської областей. З цих регіонів надійшло більше третини скарг.