«Перекази за номером телефону стали наступним кроком у системному вдосконаленні онлайн-платформи «Ощад 24/7». Розширюємо функціонал, впроваджуємо нові сервіси. Робимо все для максимальної зручності клієнтів. А це понад 2 мільйони користувачів», – зазначив заступник голови правління Ощадбанку Антон Тютюн.
У вересні поточного року банк спростив процес реєстрації нових клієнтів у мобільному додатку. Відтепер достатньо відсканувати номер платіжної картки, просто навівши на нього камеру мобільного телефону.
З метою підвищення рівня сервісу спрощено процес здійснення карткових переказів: більше не потрібно вводити БІН картки отримувача (перші шість цифр), а потім останні 10 цифр номера картки – цю функцію спрощено до вводу повного номера картки, а також його сканування за допомогою камери мобільного телефону. При цьому клієнт банку/відправник переказу зможе бачити ім’я та першу літеру прізвища отримувача, щоб упевнитись, що номер картки отримувача введено коректно і кошти буде переказано за призначенням.
Також впроваджено найбільш швидкий та безпечний вхід до мобільного додатку за відбитком пальця та технологію 3D Secure для захисту карткових розрахунків у мережі Інтернет.