За словами Левченко, в нинішньому році рекламодавці з ринку нерухомості примудрилися потіснити в найбільших містах навіть торговців (рекламу супермаркетів, ТРЦ або окремих магазинів). Якщо в докризовому 2013 році вони викуповували лише близько 3% бордів, то в 2017 році — вже більше 10%. У Києві на бордах 3х6 частка категорії «Нерухомість» становить майже 25%, а у Львові — понад 35%.
Активність забудовників експерт пояснює двома факторами: по-перше, з огляду на невизначеність перспектив курсу гривні, населенню потрібно вкладати гроші. І нерухомість може бути відповідним об'єктом для інвестицій. Другий фактор — велика кількість переселенців зі Сходу, яким потрібне житло.
У боротьбі за гаманці покупців, забудовники готові розщедритися самі. За оцінкою MAXUS Sigma, в 2017 році вони витратять на рекламу понад 300 мільйонів гривень, і левова частка цієї суми припадає на «наружку».
Середні ціни на борди 3х6 в Києві або Львові вже наближаються до 10 тисяч гривень за місяць розміщення. Їх власники обіцяють, що ціни будуть рости і надалі. Їх зростаючі апетити можуть налякати клієнтів. При таких цінах охватні кампанії в зовнішній рекламі стають невиправданого дорогими. Набагато дешевше виходить контактувати з аудиторією за допомогою телебачення та інтернету, куди поступово переносять активності комерційні рекламодавці.
Прогнози експерта на 2018 р не особливо райдужні. Забудовники будуть згортати активність. Вже зараз вони скаржаться, що продажі «стоять», і масована реклама вже не працює. Доля введення в експлуатацію багатьох об'єктів вельми туманна. Тому власники бордів перестануть погоджуватися на продаж площин по бартеру. Як наслідок, кількість рекламованих об'єктів значно зменшиться.
На думку Левченко, все це призведе до зниження інвестицій забудовників в рекламу. З рештою бюджетів вони будуть далі шукати свого покупця в Інтернеті, де таргетована реклама дозволить пропонувати покупцям продукт під їхні потреби та очікування, а не тільки демонструвати низьку ціну.