Стрічка складається з постів від сторінок, за якими користувач не стежить, але вони могли б бути йому цікаві (на думку алгоритмів Facebook), повідомляє AIN.

Раніше вона працювала у частині аудиторії на мобільних пристроях, а тепер з'явиться і у користувачів настільної версії.

«Ми почали реліз комплементарної стрічки популярних статей, відео та фото, що автоматично підлаштовується під кожну людину на основі контенту, який може бути їй цікавий. Ми почули від людей, що вони хочуть отримати легкий спосіб знаходити цікавий контент від сторінок, з якими вони не взаємодіяли», — повідомив представник Facebook.

Читайте також: Facebook представила автономний VR-шолом Oculus Go. Відео

У настільної веб-версії стрічка «Цікаве» розміщується в лівій бічній панелі, разом з функціями на зразок Груп, Сторінок, Моментів і іншого. У мобільному додатку її можна знайти під кнопкою More, яка відкриває бічну панель.

Ідея нової стрічки полягає в тому, щоб допомогти користувачам знаходити новий контент за межами резервації з постів друзів і відслідковуємих сторінок. У ній з'являються пости, статті, фото і відео від сторінок, за якими користувач не стежить. Цікавість такого контенту визначається по його схожості з тим, що користувач вже лайкав, або тим, що популярно серед його друзів.

Основна мета для Facebook — підвищити час, що проводиться на майданчику. Це дозволить компанії Цукерберга показувати більше реклами між постами, в відео та інших форматах. При цьому, поки журналістам не вдалося виявити рекламні повідомлення в «цікавому».