Дослідження показало, що 66% українців регулярно користуються інтернетом для особистих цілей. Для порівняння, на глобальному рівні ця цифра становить 82%. Найактивніші користувачі віком 25-34 і 35-44 років (27% і 23% відповідно).
На одного українця припадає 1,4 підключеного до інтернету пристрою (порівняно з 1,2 пристрою у 2016 році). При цьому на одного українського користувача віком від 16 до 44 років припадає вже 2 і більше пристроїв з доступом до мережі.
За даними дослідження, українці використовують усе більше пристроїв, що надають доступ до інтернету: так, 41% користуються смартфонами (минулого року ця цифра становила 35%), 34% – ноутбуками, близько 7% – смарт ТБ.
Крім того, українці користуються нетбуками, хромкастами, електронними книгами, смарт-годинниками і трекерами, які також надають доступ до Інтернету.
Усе більше українців обирають смартфон для користування Інтернетом. Так, у 2017 році 18% користувачів однаково часто використовували як комп'ютер/планшет, так і смартфон для виходу в Інтернет, а для 28% пристроєм, якому надається перевага для виходу в мережу, є смартфон.
Поведінка українців в Інтернеті збігається з глобальними тенденціями. Так, українські онлайн-користувачі в першу чергу розважаються (82%), шукають в Інтернеті інформацію (74%) і виконують поставлені завдання онлайн (38%), а також розміщують онлайн-контент (22%), допомагають іншим, показуючи, як щось зробити онлайн (27%).
Хоча б один раз на місяць українці шукають інформацію про товари й послуги (55% користувачів), використовують карти для визначення місця розташування або складання маршруту (40% користувачів), а також здійснюють покупки в Інтернеті (28% користувачів).
Найпопулярнішими онлайн-активностями є: використання пошукових систем (91%), соціальних мереж (83%) і перегляд відео онлайн (84%).