Про це йдеться у повідомленні Міністерства фінансів.

Як повідомляється, головна мета законопроекту, запровадити оподаткування прибутку підприємств, розподіленого у формі дивідендів чи прирівняних до них платежів та відмовитися від податку з доходів нерезидентів.

Окрім того, законопроект передбачає:

  • зміну методологічних підходів оподаткування процентів за користування кредитом, що отримуються у нерезидентів – пов’язаних осіб;
  • застосування перехідних положень для банків, які матимуть право залишатись платниками податку на прибуток до 2020 року включно;
  • звільнення від оподаткування податком на виведений капітал дивідендів, що виплачуються за період 2013-2017 роки, у межах обсягу оподатковуваного прибутку, з якого раніше був сплачений податок на прибуток підприємств.

Проте запровадження податку на виведений капітал у 2018 році призведе до втрат державного бюджету в сумі 26,0 млрд грн та місцевих бюджетів – 5,4 млрд грн, йдеться у повідомленні.

Як зазначається, загалом Мінфін підтримує запровадження податку на виведений капітал, але якщо державний бюджет залишиться збалансованим.

Можливі шляхи компенсації бюджетних втрат – це значне підвищення ставок податків або скорочення видатків.

Оскільки, Мінфін виступає категорично проти підвищення ставок податків, то відповідно і проти впровадження податку на виведений капітал у 2018 році.

Мінфін вважає єдиним шляхом для пошуку компенсаторів – скорочення державних витрат і більш ефективне використання бюджетних коштів.

Податок на виведений капітал from MinfinDocs