Учасники дискусії: Андрій Колодюк, засновник і керуючий партнер AVentures Capital, Дмитро Зарахович, керуючий партнер UAPAY & Softinvest, Василе Тофан, партнер Horizon Capital і Андрій Стецевич, заступник голови правління Ощадбанку.
Модератор: Юлія Порошенко, консультант зі стратегії Mckinsey & Co, співзасновник Інноваційного кластеру RadarTech.
Експерти обговорять ситуацію, яка сьогодні склалася з інвестиціями в сфері e-commerce України; поговорять про те, яким вимогам повинен відповідати сучасний інтернет-магазин, щоб інвестори могли з ним працювати; торкнуться теми суміжних сервісів: стартапи в сфері обслуговування ринку e-commerce, а також поговорять про схеми виходу на нові ринки: побудувати інтернет-проект з нуля або інвестувати в існуючий?
Насичена програма E-CONGRESS 2017 розділена на 9 інформаційних блоків:
«Світ майбутнього», «E-commerce і держава», «Безпека бізнесу в мережі», «Мультиканальні комунікації», «Cross-border», «Технології швидкої віддачі», «Ефективність бізнесу в мережі», «E-commerce в нових сферах», «Fintech&Blockchain».
Спікерами будуть: В'ячеслав Климов, співвласник компанії «Нова Пошта»; Микола Палієнко, СЕО EVO.company; Василь Задворний, генеральний директор ДП ProZorro; Ілля Кенігштейн, співзасновник і CEO в Creative Quarter; Олександр Соловйов, CTO modnaKasta; Дмитро Зарахович, керуючий партнер UAPAY & Softinvest; Микола Щербина, керівник Head Office «ПриватБанк»; В'ячеслав Лисенко, акціонер Meest China і ще близько 70 українських e-commerce експертів.
Так, Олександр Перцовський, перший заступник Генерального директора з операційної діяльності ПАТ «Укрпошта», представить спільну доповідь «Укрпошта – три формати системної інтеграції з e-commerce клієнтами. Погляд Клієнтів: Leboutique, Prom, Sribnyk».
«Укрпошта довгий час не могла запропонувати клієнтам з сегменту e-commerce ніякого системного рішення для нормальної працюючої інтеграції. Сьогодні з ключовими клієнтами Укрпошта презентує три формати інтеграції для клієнтів з різними потребами. Формат 1: інтеграція з e-shop. Кейс Leboutique. Формат 2: інтеграція з marketplace. Кейс Prom. І Формат 3: інтеграція з e-export проектом. Кейс Sribnyk», — зазначив Олександр Перцовський.
Також вперше в програму події введений формат майстер-класу. Зокрема, Ольга Кащенко, маркетинг-директор Meest China, розповість, чому ТаоВао – універсальний онлайн-донор товарів для українського ринку і презентує покрокову інструкцію, як працювати з цим величезним китайським маркетплейсом.
Другий майстер-клас проведе Олександр Лісовець, директор «НП Логістик», і розповість, як забезпечити своєму бізнесу 30-50% зростання в рік.
Крім того, відбудеться презентація проекту 25h8.com з подальшим його масштабуванням на країни всього світу.
В рамках бізнес-події відбудеться масштабна виставка, яка об'єднає лідируючі компанії, які обслуговують ринок e-commerce. Всього за один день у гостей виставки буде можливість зустрітися з усіма провідними українськими компаніями, познайомитися з їх оновленими рішеннями і особисто протестувати новинки.
Так, генеральний директор MeestExpress, Володимир Ковальчук, презентує інноваційний продукт Meest Tochka – мережа пунктів видачі відправлень в зручних місцях для кожного інтернет-покупця. Споживачам Tochka дасть низьку вартість і зручність отримання замовлень поблизу будинку або роботи, інтернет-магазинам – можливість запропонувати покупцям оптимальний спосіб доставки, а бізнесу забезпечить трафік нових клієнтів і прибуток. Всі особливості і переваги нестандартного різновиду доставки ви зможете дізнатися відвідавши стенд компанії.
Свої оновлені рішення також готові презентувати: «Документ.Онлайн», «Держзакупівлі.Онлайн», UAPAY, Meest China, FONDY, Fulfillment від ZAMMLER, «Бітрікс24», «Укрпошта», Delivery Group, Helsi, UTEC Logistics, Binotel, «Хорошоп», UniSender, FRED&FRESH,«СушиЯ», Studydive, «Нова Пошта» та інші.
Детальніше про Конгрес читайте на http://e-congress.com.ua/
Генеральний партнер: 25h8.com
Генеральний логістичний партнер: Нова пошта
Генеральний новинний партнер: ІА «Інтерфакс-Україна»
Генеральний радіо-партнер: Радіо «Голос Столиці»
FinTech-медіа партнер: PaySpace Magazine
Інформаційні та медіапартнери партнери:
FINANCE.UA, Минфин, Укрінформ, ChannelForIT, Деловая столица, 44.ua, Liga.net, Logist.FM, «Обозреватель», Ukrainian Retail Association, Prnews.io, РІА «Марко Пак», СУП, ePochta, «Личный счет», Retailers.ua, YUDJES GROUP, SendExpert, offshoreview.eu, UADN.NET, PRICE.UA, MIND, StarLight Digital Sales, LB.ua, ZNAJ.UA.
Довідка про організатора
Ukrainian E-commerce Expert — комунікаційний майданчик, присвячений бізнес-процесам і регулюванню діяльності компаній на українському ринку електронної комерції.