Про це повідомив голова правління компанії Володимир Череда на прес-конференції в Києві в четвер.

«Ми відправляємо на експорт продукцію тривалого зберігання — пряники, соломку, сухарики, сушку. Найбільше відправляємо в Німеччину. Поставляємо продукцію в Середню Азію, країни Балтії, Ізраїль, Канаду. Здійснили перші поставки на американський ринок, куди експортуємо пряники і заморожені торти», — заявив він.

Він додав, що вивчаються можливості експорту в інші країни, але не деталізував ці плани.

За словами Череди, в даний час «Київхліб» відправляє на експорт 35% виробленої продукції в сегменті тривалого зберігання, 65% реалізує на внутрішньому ринку, пише «Інтерфакс-Україна».

«На сьогодні стоїть завдання по продукції тривалого зберігання вийти 50/50. У середньому в місяць ми експортуємо 150-160 тонн продукції», — підкреслив Череда.

Глава правління також зазначив, що рентабельність відправленої на експорт продукції в середньому становить 30%, реалізованої на внутрішньому ринку — 8-9%.

Як повідомив Череда, загальний план інвестицій на 2017 рік передбачає більш 100 млн грн на модернізацію виробництва.

«На 2018 рік тільки в проектах розглядаються товарні кредити на суму 72 млн грн. Ми купуємо обладнання безпосередньо у виробника. Зараз готуємося до переговорів з чеськими виробниками», — додав він.