«Ми плануємо почати переговори про те, щоб вони також акредитувалися на ProZorro і підтягнули свій досвід до нашого», — зазначив він.

Заступник голови ФГВФО Світлана Рекрут також розповіла, що у Фонді хочуть розділити процеси підготовки активів до продажу і безпосередньо самого продажу.

«Якщо наші американські колеги погодяться зайти на ProZorro як майданчик, ми зможемо закуповувати організаційні послуги, які вони надають, окремо на тендері», — пояснила вона.

За її словами, у Фонді розраховують, що переговори почнуться і з іншими аналогічними майданчиками, зокрема, європейськими. «Як мінімум 2-3 імениті майданчики з Європи ми очікуємо на наступній акредитації. В їх числі, наприклад, Cohen, Illiquids, KPMG та ін.», — прогнозує Рекрут.