«Ми прагнемо зробити купівлі у «Фокстрот» ще комфортнішими і збільшувати кількість лояльних покупців, а партнерство з Privat24 сприяє вирішенню цього завдання, – повідомив виконавчий директор «Фокстрот» В’ячеслав Поврозник. – Про це свідчить така статистика: сьогодні до мобільного додатка Privat24 додано 577 тис карток «Фокс-клубу».

Ще минулого року торгова мережа «Фокстрот» першою з компаній сектора торгівлі електронікою повністю інтегрувала свою програму лояльності з електронним банком Privat24. Картки лояльності «Фокс-клуб» автоматично відображаються в додатку Privat24, а зараз оформити картку можна буде без відвідання магазину – просто в смартфоні.

«Співпраця та сервісні продукти, розроблені спільно з ритейлерами, зокрема з «Фокстрот», значно підвищують ефективність комунікацій з клієнтами та зміцнюють лояльність і до продавця, і до банку, – вважає керівник «Центру електронного бізнесу» ПриватБанку Сергій Харітіч. – Це черговий етап грандіозного проекту, що в майбутньому дасть можливість мільйонам клієнтів банку отримувати привілеї від продавців, не виходячи з онлайн-банку».

На сьогодні користувачі мобільного банку Privat24 зберігають понад півмільйона дисконтних карток «Фокс-клубу». Privat24 є абсолютним лідером серед банківських платіжних додатків на території України та країн СНД – на 1 вересня його встановили понад 5,5 млн користувачів смартфонів і ще понад 6 млн осіб користуються веб-версією електронного банку.