За словами Ярослави Чапко, директора CDS, гра на ринку первинного житла стає все цікавішою: з одного боку — типові багатоповерхівки з обіцянками красивого життя, а з іншого — покупець, у якого грошей стає все менше і менше.
За даними звіту компанії, структура пропозиції первинного ринку за кількістю квартир зазнала значних змін — істотно зросла кількість квартир бюджетного сегмента.
«Значне зростання питомої ваги бюджетного житла в структурі пропозиції квартир обумовлене виходом великої кількості масштабних проектів економ- і комфорт-класів в I півріччі 2017 року. Так, середній розмір житлових комплексів, які відкрили продаж в 2017 році, склав 553 квартири проти 325 квартир в 2016 році. До липня 2017 року питома вага житла економ-класу досягла 49% в структурі пропозиції проти 47% в грудні 2016 року. Квартири комфорт-класу склали 35% в структурі пропозиції проти 29% на кінець 2016 року. Решта 16% припадаэ на житло бізнес-класу — 14%, що на 7% менше, ніж на початку року, а квартири в комплексах преміум-класу займають всього 2% в структурі пропозиції первинного житла », — йдеться у звіті.
При цьому, за даними компанії, в першому півріччі поточного року на київському ринку житлової нерухомості продажі стартовали в 31 новому об'єкті. Додатково в 21 житловому комплексі почалися продажі нових черг будівництва. Сумарно нова пропозиція за шість місяців 2017 року склало 20,7 тис. квартир. Даний обсяг нової пропозиції більш ніж в два рази перевищує аналогічний показник 2016 року, коли ринок поповнився на 9,4 тис. квартир.
Експерти також відзначають, що кількість запитів на квартири вартістю до $ 30 тис. досягла 92% від загального числа запитів.
Аналітики впевнені, що навчені гірким досвідом покупці, з великою недовірою ставляться до обіцянок забудовників і намагаються вибирати квартири у девелоперів зі сформованою позитивною репутацією, які в тій чи іншій мірі дотримуються зроблених обіцянок, що стосується це термінів здачі будинків в експлуатацію або будівництва дитячих садків та улаштування парків в складі нових комплексів.