Про це йдеться в дослідженні Української асоціації венчурного капіталу та прямих инвестицій.

Згідно із дослідженням, за результатами перших 7 місяців 2017 рік вже став одним з «найбагатших» на успішні краудфандінгові кампанії в історії українських стартапів.

Відзначається, що з початку 2017 року був запущено 35 кампаній на Kickstarter і Indiegogo - найбільш популярних світових краудфандінгових платформах.

Важливо відзначити, що велика частина проектів (83%) успішно зібрали необхідні суми. Станом на середину серпня 2017 року, українські проекти зібрали 1,895 млн доларів що в чотири рази більше загальної початкової мети.

Найбільш успішними кампаніями в 2017 році за критерієм співвідношення заявленої мети і зібраних коштів стали:

Jollylook (екологічна фотокамера для миттєвих знімків), яким вдалося зібрати 377 тис. дол. замість 15 тис. дол. заявлених спочатку.

Senstone (модний кулон для перетворення голосових заміток в текст) - сумарно проект підняв 370 тис. дол.

UGEARS Hurdy-Gurdy (унікальні механічні музичні моделі) - вдалося зібрати понад 290 тис. дол.