Про це «Мінфіну» повідомили в компанії.

Згідно із повідомленням, компанія першою з українських приватних операторів запропонувала клієнтам подібну послугу, адже на сайтах китайських інтернет-магазинів можливості замовити доставку у відділення оператора немає.

«Невдовзі після здійснення замовлення в магазині клієнт отримає від компанії SMS-повідомлення з посиланням http://my.novaposhta.international. Перейшовши за ним, потрібно ввести номер телефону, зареєстрований в особистому кабінеті на сайті китайського онлайн-магазину, та отримати на нього 6-значний SMS-пароль. Далі можна обрати зручніший тип доставки – відділення чи адреса. Зробити це можна впродовж 24 годин після отримання SMS зі смартфону чи іншого приладу з доступом до інтернету», - йдеться у повідомленні.

Крім того, в  компанії пояснили, якщо клієнт здійснив кілька замовлень, кожному можна присвоїти свою адресу доставки.

Також є можливість обрати «Ваше відділення», куди будуть доставлятись наступні відправлення, якщо відправник не визначить іншу адресу або номер відділення. Зазначений номер відділення «Нова пошта» для доставки посилки з Китаю можна оновлювати з кожним новим замовленням. Номер відділення зберігається в онлайн-сервісі протягом трьох місяців.

Відстежити посилку можна на сайті інтернет-магазину або на головній сторінці сайту.

Історія замовлень зберігається в особистому кабінеті магазину, де здійснено покупку.