Про це йдеться у повідомленні підприємства.

«Ці сервіси користуються великим попитом у тих, хто торгує на різноманітних інтернет-майданчиках. Раніше, через відсутність такого функціоналу у головної пошти країни, велика кількість клієнтів обирала приватних операторів. Відтепер, у них є можливість користуватися послугами найближчого поштового відділення», — зазначили в Укрпошті.

Крім того, під час тестування послуги Укрпошта співпрацюватиме з інтернет-магазинами, які підписали договір, а для реєстрації посилок використовують АРІ.

Також можливість протестувати послугу отримають користувачі клієнтського особистого кабінету – достатньо лише зробити відповідну позначку при здійсненні відправлення.

У разі відмови отримувача оплатити пересилання, відправлення повертається до відправника і він покриває витрати на доставку, забираючи відправлення.

Також в етап пілотування виходить послуга оплати відправником за пересилання поштового переказу, яка стане зручною для тих, хто бажає оплатити пересилання післяплати за відправлення замість отримувача.

"Із цими змінами Укрпошта стає повноцінним гравцем на ринку доставки для електронної комерції. Ці нововведення стануть в нагоді як великим інтернет-магазинам, так і дрібним представникам е-commerce, які відтепер можуть повноцінно додавати Укрпошту як основну опцію доставки. Так, продавець має змогу показати «чисту» ціну, найбільш привабливу для клієнта, і зробити пересилання більш безпечним», – зазначив перший заступник генерального директора Укрпошти Олександр Перцовський.

За результатами пілотного проекту послугу планують розширити і на всіх відправників-фізичних осіб.