Про це повідомляє видання Publico.

«Агентство оголошує про існування двох серйозних і одного дуже серйозного порушення закону про захист інформації і накладає штраф на компанію Facebook в розмірі 1,2 мільйона доларів» – повідомили в агентстві.

Так, розмір штрафу у двох випадках серйозних порушень – 300 тисяч доларів за кожний випадок, за дуже серйозне порушення – 600 тисяч доларів, пише ЄП.

В рамках проведенного іспанським органом розслідування вдалося встановити, що Facebook під час збору особистої інформації користувачів — стать, релігійні та ідеологічні переконання, особисті уподобання — не отримує однозначної і конкретної згоди користувачів.

Також експерти встановили, що соціальна мережа «розглядає спеціальні захищені дані в рекламних цілях без явної згоди користувачів у відповідності з вимогою про захист даних», а це порушення, згідно з законом про охорону інформації кваліфікується як дуже серйозне.