«Рік тому Ощадбанк запустив оновлений «Ощад 24/7». За цей період до користування його сервісами долучились понад мільйон триста тисяч користувачів! У 2014 році частка операцій, що проводяться в касі, становила 78%, а в дистанційних каналах – 22%. Сьогодні ця пропорція вже 50/50, що означає одне: клієнти оцінили зручність, надійність та багатофункціональність онлайн-платформи. Але ми не зупиняємось на досягнутому і продовжуємо її модернізацію. В червні поточного року впроваджено можливість відкриття онлайн-депозитів, у вересні – вдосконалено функціонал карткових переказів. Розвиваємось далі», – зазначив голова правління Ощадбанку Андрій Пишний.
У вересні поточного року банк спростив процес реєстрації нових клієнтів у мобільному додатку. Відтепер для реєстрації в мобільному «Ощад 24/7» достатньо відсканувати номер платіжної картки, просто навівши на нього камеру мобільного телефону.
З метою підвищення рівня сервісу карткових переказів спрощено процес їх здійснення: більше не потрібно вводити БІН картки отримувача (перші шість цифр), а потім останні 10 цифр номера картки – цю функцію спрощено до вводу повного номера картки, а також його сканування за допомогою камери мобільного телефону. При цьому клієнт банку/відправник переказу зможе бачити ім’я та першу літеру прізвища отримувача переказу, для того щоб впевнитись, що номер картки отримувача введено коректно і кошти буде переказано за призначенням.
Спектр послуг в «Ощад 24/7» перевищує той, що можна отримати у відділенні. У зручний для себе час без відвідування відділення клієнти можуть відкривати та поповнювати депозитні рахунки, здійснювати переказ коштів між рахунками, оплачувати комунальні та інші послуги, формувати виписки з рахунків, керувати лімітами по операціях, відкривати віртуальні картки та багато іншого.