Керівник нового підрозділу Олександр Кришталь підкреслює: головна мета роботи його команди — задоволення потреб клієнтів, які хочуть користуватися основними послугами банку через усі можливі канали.
«Raiffeisen Digital HUB націлений виключно на розробку та вдосконалення digital-продуктів. Така команда здатна оперативно реагувати на нові тенденції та генерувати свіжі ідеї, переймаючи інноваційний досвід материнської Групи Райффайзен та зарубіжних ринків», — зазначив він.
Окрім особливих людей у команді та нового, дещо незвичного, як для банку, підходу до роботи, особливим є і саме місце розташування — Raiffeisen Digital Hub працює в коворкінг-центрі, де знаходяться digital-орієнтовані компанії.
«Наші сусіди — близькі нам за духом. У нас схожі цілі та інтереси. Тут ми зможемо черпати нові ідеї, обмінюватися досвідом та інформацією, ділитися знаннями, — розповів Олександр Кришталь. — До того ж, ми працюємо в самому центрі Києва, в історичній його частині — між Майданом Незалежності та Європейською площею. Саме тут історично починаються зміни в країні. Вважаю, що це дуже символічно».