Але не варто забувати, що успіх Банку — це успіх Команди. І сьогодні ми хочемо представити Історію Успіху нашої колеги, яка стояла біля витоків Банку – Ірини Трохименко, Начальника Управління клієнтської підтримки.

Ірино, коли і чому Ви вирішили будувати свою кар'єру саме в банківській сфері?

Я почала працювати, ще будучи студенткою. Хотілося матеріальної самостійності. Але в той же час було і величезне бажання займатися цікавою справою. На 5 курсі я прийшла працювати оператором в аутсорсинговий контакт-центр директ-маркетингової агенції. Досить швидко влилася в неймовірної швидкості темп життя і за короткий період часу виросла зі звичайного оператора до старшого зміни та супервізора. Тоді я чітко зрозуміла, що ця робота мені подобається і я хочу розвиватися саме в напрямку клієнтської підтримки.

Тому, коли в 2006 році, відразу після закінчення Національного авіаційного університету, мене запросили працювати в Наш Банк на позицію оператора Контакт-центру, я погодилася без роздумів.

Пам'ятаєте свої перші враження від роботи в Банку? Які були функціональні обов'язки на Першій посаді?

Звичайно, пам’ятаю ☺ Навіть більше скажу – я була саме тим оператором, який прийняв Перший дзвінок Клієнта. Пам'ятаю питання, з яким до мене звернулися, хоча і пройшло 10 років — потрібна була інформація про умови отримання кредиту ☺

Банк інтенсивно розвивався, нас постійно навчали, проводили тренінги, штат розширювався, з'являлися нові проекти, завдання ускладнювалися з кожним місяцем, навіть тижнем. Все це, безумовно, мені дуже подобалося, і я з величезним задоволенням професійно росла і розвивалася разом з усією Командою. Уже в наступному році очолила Контакт-центр, а в 2008 — стала начальником Управління клієнтської підтримки. Саме тоді прийшло розуміння, що банкінг в моєму житті — це всерйоз і надовго, тому й вступила до КНЕУ ім. В. Гетьмана на спеціальність «Банківський менеджмент», закінчивши навчання у 2011 році.

Що стимулює Вас на досягнення успіхів у роботі?

За ті 10 років, що я працюю в Forward Bank, мені довелося бути учасником не одного складного проекту, який був успішно реалізований. Вважаю, що результати проектів — це заслуга Команди, яка працювала над ними, де кожен учасник вклав свою лепту в успіх. Скажу чесно, я відчуваю справжнє задоволення, коли знаходжу оптимальні рішення для реалізації поставлених завдань. Більш того, з кожним новим завданням, іноді, здавалося б, нездійсненним, я відчуваю все більший «азарт».

Чи залишається при такій інтенсивній професійній діяльності місце для особистого життя, хобі? Що доповнює фарби Вашого життя?

Я вважаю, що у всьому потрібен баланс. Процитую Джордана Мілна: «Баланс — це і є ключ до того найяскравішого та цікавого життя...» Для мене балансуючими факторами в житті є моя сім'я та близькі друзі, можливість творчого і духовного розвитку. Люблю подорожувати, фотографувати, читати книги. Жодна подорож у мене не обходиться без двох речей — фотоапарата і книги. Як би у мене не був забитий рюкзак або валіза, місце для них завжди знайдеться.

А можна детальніше?

Фотографія — це моя пристрасть. Любов до фотомистецтва мені прищепив у дитинстві батько. І я дуже вдячна йому за це. До сих пір пам'ятаю, як було цікаво проявляти у ванній кімнаті знімки, зроблені напередодні. Це було справжнє таїнство, і свої емоції я пам'ятаю досі. У нас з татом був фотоапарат «Зеніт». Зараз я роблю фотографії за допомогою Canon, і класний знімок приносить справжнє задоволення ☺

Якщо говорити про книжки, то мене вразили «Мета» Голдрат Еліяху, «Першокласний сервіс» Джон Шоул, «Доставляючи щастя» Тоні Шей та «Алмазна Мудрість» Майкла Роуча. У гонитві за самоціллю ми іноді забуваємо, для кого ми створюємо свої плоди роботи або грузнемо в нескінченних процесах. Ці книги дозволяють все розставити на свої місця і правильно вибудувати пріоритети.

У кожної людини є «вчителі життя» — люди або події, які найбільше вплинули на формування його особистості. На кого Ви орієнтуєтеся в своєму житті?

Мені пощастило — на моєму шляху зустрічалися гідні, розумні та мудрі вчителі. В цілому, кожна людина, яка зустрічається на нашому шляху — учитель. У кожного можна чогось нового навчитися або ж, побачивши з його подачі себе з боку, відкоригувати свою поведінку. Я щиро захоплююся успішними людьми, які, як скульптори, якісно створюють себе самі, і намагаюся щось перейняти для себе.

Які якості цінуєте в своїх співробітниках?

Я вважаю, що інтерес до справи, якою ти займаєшся, і бажання досягти мети — це як двигун, без якого не поїде автомобіль, не полетить літак. Ну і, звичайно, терпіння і наполегливість, ініціативність і відповідальність, здатність працювати в команді, вміння слухати і чути своїх колег.

Що б Ви сказали фахівцям, які хочуть досягти успіху в своїй діяльності?

Головне — вірити в себе і не слухати тих, хто говорить про неможливість реалізації мрії. Важливо — займатися улюбленою справою. Ну, а домогтися успіху в житті допоможуть цілеспрямованість, терпіння, відданість улюбленій справі і наполеглива праця. Потрібно пам'ятати, що на будь-якому шляху зустрічаються невдачі, важливо не здаватися. Як говорив Уінстон Черчілль: «Успіх — це рух від невдачі до невдачі без втрати ентузіазму». Оптимізму і віри в себе!