«Я нещодавно помітив голограму не лише на етикетах коштовностей та брендових речей, а й навіть на прасці. Однак, на жаль, вона зникла з акцизних марок», — зазначив Мельниченко.

Він також наголосив, що голограму неможливо підробити поліграфічним шляхом. «А ось зімітувати інтагліо-друк можна! Нам пропонують чиновники використати на акцизках дорогу технологію інтагліо — візерунок там підробити справді складно, але саму технологію дуже легко. Але ж ви не вдивлятиметеся у візерунок на акцизній марці?», — зазначив експерт.

На думку Мельниченка, технологія інтагліо-друку застаріла, дорога та легко імітується. За словами експерта, це підтверджує український досвід. Так, з 1996 року до 1 травня 2003 року, до впровадження ефективного голографічного захисту, акцизні марки захищалися саме за допомогою такої технології. 2001 року правоохоронні органи провели перевірку акцизних марок, у ході якої у величезних кількостях було виявлено підроблені марки. Ситуація докорінно змінилася в 2003 році, з початком застосування захисних голограм на акцизних марках.

Нагадаємо, раніше ЗМІ повідомляли, що чиновники ініціюють застосування для захисту акцизних марок саме технології інтагліо-друку.