Як повідомив заступник директора Союздруку Олексій Бабанський, найнижчим попитом серед друкованих видань стали користуватися тижневики та глянсові видання.

Бабанський вважає, що друковані видання стали продаватися менше, зокрема через зростання цін на продукти та бензин, а також після збільшення тарифів на комунальні послуги.

«У людей зараз дуже низька купівельна спроможність і це відразу ж відобразилося на продажі преси», — підкреслив експерт.

Крім того, зростання цін на друковані видання також сприяє зниженню продажу.

«Ми на початку року теж переглянули свої тарифи і збільшили торгову націнку з 60% до 70%», — повідомив заступник директора Союздруку.

На його думку, у період передвиборної агітації збільшення тиражів преси можливе лише завдяки тимчасовим виданням, що розповсюджуються безкоштовно.

Тим часом рекламні прибутки від інтернет-ЗМІ поступово займають ринок друкованих видань, що стає загальносвітовою тенденцією. Наприклад, недавно повідомлялося, що в Росії інтернет вперше обійшов друковану пресу за обсягом реклами. При цьому в США цифрові ЗМІ також виявилися набагато прибутковішими за доходами від розміщення реклами, ніж друковані.