Як ефективно будувати маркетингову політику та яку стратегію обрати, щоб звернути період стагнації на користь?

Щоб використати нинішню ситуацію для зміцнення позицій на нестабільному, але все ще перспективному ринку.

11 квітня у Києві, у бізнес-школі МІМ-Київ, відбудеться конференція, присвячена питанням просування фінансових послуг Маркетинг Денег.

Захід представляє унікальні ідеї для реалізації успішних стратегій.

— потреби в якісному покращенні маркетингових показників ефективності в ситуації обмеження бюджетів та нестачі кваліфікованих кадрів;

— розширення портфеля банківських продуктів через крос-продаж, зокрема щодо кредитних продуктів

 — Зміна міксу каналів, що використовується для інтегрованої комунікації зі споживачем. Зміщення акценту на нові канали просування — в мережі інтернет та соціальних мережах;

 — Необхідність просування послуг інтернет-банкінгу в on-line

Детальна

Програма

Не варто забувати, що конференція Маркетинг Грошей — це можливості для нетворкінгу та контактів з лідерами фінансового ринку країни.

· ТОП-менеджери банків, страхових компаній, фінансових груп

· Директора департаментів розвитку нових продуктів банків та страхових компаній

· Корпоративні клієнти, директори підприємств малого та середнього бізнесу

· Директори та фахівці з реклами та PR банків, страхових компаній, фінансових груп

· Проджект-менеджери інфраструктурних проектів

Доповідачі Конференції :

  • Оксана Алієва, Керівник служби маркетингу та PR АТ «Сбербанк Росії «
  • Алекс Гармаш, консультант з розвитку,
  • Анна Слюсарчук, Керівник департаменту корпоративної ідентичності та комунікацій, UniCredit Bank (Укрсоцбанк),
  • Дмитро Роденко, директор Міжнародної маркетингової групи України,
  • Олена Осмоловська , Директор з маркетингу та комунікацій Dragon Capital
  • Володимир Чеповий , Директор інституту вивчення України. Автор книг «Найчесніша гра» та «Перекресток».
  • Оксана Мороз , партнер Spring Marketing Group, першої спеціалізованої маркетингової агенції на фінансовому ринку
  • Євген Шевченко, генеральний директор агенції UAMaster

Організатори — Український маркетинг-клуб MarketingJazzz та Міжнародна Академія Маркетингу.

За підтримкою: Діловий клуб Соціальний капітал та Володимир Чеповий.

Генеральний партнер новин — агентство Інтерфакс-Україна;

генеральний інформаційний партнер — агентство РБК Україна;

генеральний медіапартнер — ЛігаБізнесІнформ;

Інформаційні партнери: Банки.ua, видання Банківський менеджмент, портал FinStaff.com.ua, МінФін, Українська біржа, Market news, Республіка преси PressLook, Міжнародна Маркетингова Група України, Міжнародна Асоціація Маркетингових Ініціатив (МАМІ).

МВА-партнер — бізнес-школа МІМ-Київ.

Сокова продукція надана Galicia.

Контакти оргкомітету:

Ганна Фесенко (044) 289−22−03, (093) 253−56−53, af@learning.in.ua

З питань партнерства щодо проекту звертатися до Марії Король, korol@marketingclub.org.ua, (048) 799−58−77, (067) 609−85−98