На Заході найкращі маркетинг-директори провідних українських банків та страхових компаній, фахівці з маркетингу та брендингу розглянуть особливості розробки та реалізації маркетингової стратегії для просування фінансових послуг.

Конференція «Маркетинг Грошей. Ефективні маркетингові технології у фінансовій сфері» є унікальною можливістю для обміну досвідом та інноваціями, а також співпраці та об'єднання позицій лідерів фінансової сфери у виробленні ефективних рішень та розвитку взаємної співпраці.

У програмі конференції :

• Просування фінансових послуг в умовах кризи довіри

• Інноваційні малобюджетні стратегії залучення та утримання клієнтів

• Розвиток української банківської спільноти у нинішній ситуації

• Що банки можуть запропонувати бізнесу та суспільству

Учасники конференції - топ-менеджери та власники компаній, маркетинг-директори банків, страхових компаній, фінансових установ; фахівці з маркетингу, реклами та PR фінансових установ

Доповідачі Конференції :

Оксана Алієва, Керівник служби маркетингу та PR АТ «Сбербанк Росії «

Тетяна Калюжна, маркетинг-директор «Альфа-Банк «,

Алекс Гармаш, консультант з розвитку VAB Банку,

Анна Слюсарчук, Керівник департаменту корпоративної ідентичності та комунікацій, Віце-президент UniCredit Bank (Укрсоцбанк),

Дмитро Роденко, директор Міжнародної маркетингової групи України,

Олександр Кришталь, Керівник управління маркетингу та розвитку відносин з клієнтами Райффайзенк Банк Аваль .

Вадим Пустотін, директор бренд-консалтингової компанії «Слідопит» та ін. спеціалісти.

Програма та реєстрація

Організатори Конференції «Маркетинг Грошей» — Український маркетинг-клуб MarketingJazzz та Міжнародна Академія Маркетингу.

За підтримки: Діловий клуб Соціальний капітал та Володимир Чеповий.

Генеральний партнер новин — агентство Інтерфакс-Україна;

генеральний інформаційний партнер — агентство РБК Україна;

генеральний медіапартнер — ЛігаБізнесІнформ;

Інформаційні партнери: Банки.ua, видання Банківський менеджмент, портал FinStaff.com.ua, МінФін, Українська біржа, Market news, Республіка преси PressLook, Міжнародна Маркетингова Група України, Міжнародна Асоціація Маркетингових Ініціатив (МАМІ).

Контакти оргкомітету:

Ганна Фесенко (044) 289−22−03, (093) 253−56−53, af@learning.in.ua
З питань партнерства з проекту звертатись до Марії Король, korol@marketingclub.org.ua, (48) 799−58−77, (67) 609−85−98