ВХОД
Вернуться

Несучасний банк

purpleanka purpleanka
21 октября 2015, 14:19
3
Дуже неповороткий в обслуговуванні банк. Намагаюся з'ясувати причину незарахування коштів і вимушена спілкуватися не напряму, а через співробітницю, яка від мого імені робить запити в головне відділення. Постійні уточнення та прохання додати документи виводять із себе, оскільки у мого відділення немає (!!!) електронної пошти, і я повинна електронні дані роздруковувати, нести їм у відділення, після чого вони їх сканують і пересилають у головне… А потім ставлять ще купу питань, які можна було б сто разів з'ясувати, якби спілкування йшло напряму. Шокуюче, як для такого великого й заможного банку.

Комментарии (1)

+
0
Paradigm
Paradigm
22 октября 2015, 11:41
#
На прямую сотрудники главного офиса не могут общаться с клиентами, только через сотрудников. Странно, как это в банке нет ел. почты?

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд