ВХОД
Вернуться

Не айс

burnn burnn
14 мая 2015, 17:02
2
Для звичайного отримання грошей по WU я мав позбутись 45 хвилин ( обіднього часу! ).
На першому етапі все пройшло нормально, 10 хвилин пішло на отримання квитанції, за якою отримуєш кошти на касі, далі черга до самої каси — простояв (7-8 людей було перед мною) нарешті добрався до віконця а мені — євро немає, почекайте 3-5 хвилин, я візьму в колеги (вона відходила в черговий раз по готівку в іншу кімнату, лол! ), я сів і став очікувати, поки я очікував інший клієнт підійшов до віконця а я рахував хвилини… 5, 10, 15 хвилин… потім, нарешті, клієнт завершив операцію і звільнив віконце, я підійшов а співробітник банку мені: «в інше віконце будь-ласка»… ну ладна, я став чекати в іншій черзі ще 10 хвилин, і щей наткнувся на співробітника, від якого «ні превед, ні доброго дня, ні вибачте за очікування», що хочу попросити в керівництва — організуйте нормально роботу, єпта! додумайтесь зробити сейф з грошима так, щоб ніхто нікуди не бігав, або платіть людині яка буде бігати в інше приміщення по гроші чи яка буде поповнювати запаси касира ВАЛЮТОЮ, ЦЕ Ж ПРОПИСНА ІСТИНА, в банку має бути валюта! український банк — українське обслуговування, і культура.
відділ на проспекті Свободи.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд