Минфин - Курсы валют Украины

Установить

ПриватБанк забирає карту «з міркувань безпеки» в банкоматі через якісь «помилки в роботі», а оператор УкрСибБанку тільки пропонує звернутись за виготовленням нової карти

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
serovaya13 16 декабря 2023, 13:31
Ситуація стається вже вдруге. Намагаюсь зняти гроші з картки УкрСибБанку через банкомат ПриватБанку, але на екрані з’являється повідомлення — «Під час роботи з Вашою картою сталася помилка. З міркувань безпеки вона залишається в банкоматі. Будь ласка, зверніться до Вашого банку.» Гроші не видаються, а картка залишається в банкоматі. На кожне звернення до оператора УкрСибБанку через 729 я чую одне — «ПриватБанк не повертає картки, зверніться до відділення за виготовленням нової». При цьому, вартість повторного виготовлення картки становить 50 грн.
Що це за служба підтримки, яка здатна тільки повідомити про вартість виготовлення картки, а не допомогти клієнту вирішити проблему? Чому банкомати ПриватБанку не обслуговують картки УкрСибБанку, а я маю за платити? Це банкомати ПриватБанку не обслуговують інші картки, чи картки УкрСибБанку виготовляються виключно для користування через свої банкомати? В такому разі клієнт має знати про таку «клієнтоорієнтовніть» та взагалі не користуватись послугами таких банків.
Якщо втрата чи псування карти відбувається не по вині користувача, то саме УкрСибБанк має брати на себе обов’язок якнайшвидше безкоштовно виготовити нову карту та брати компенсацію з ПриватБанку за некоректну роботу банкоматів (чи хто там з них винний), а не вимагати за це 50 грн з клієнта. Чи УкрСибБанк виготовляє одноразові картки? Які будуть лежати у вас в гаманці до першої (та ЄДИНОЇ!) необхідності зняти з неї кошти через банкомат. А потім знов плати 50 грн?

Комментарии - 1

+
0
Ivanraw
Ivanraw
30 января 2024, 1:44
#
Ну взагалі то якщо карта вилучена банкоматом, перевипустити її можна безкоштовно, вам мали це зробити при зверненні на гарячу лінію, можливо ви потрапили на не дуже компетентного оператора. Плюс приват дійсно не повертає вилучені карти, і в тому що у вас забрало саме карту укрсибу, не означає, що він поганий, бо це може статися з будь якою картою будь якого банку. Дуже часто трапляються ситуації такі з приватом і іншими картами, бо як мінімум в приваті спочатку видає гроші а тільки потім карту, хоча в інших нормальних банках навпаки
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Укрсиббанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42 42.95
USD 39.25 39.85
Все курсы банка

Курс валют в Укрсиббанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42 42.95
USD 39.25 39.85
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Укрсиббанк 💰 / Отзывы о Укрсиббанке 📝 / ПриватБанк забирає карту «з міркувань безпеки» в банкоматі через якісь «помилки в роботі», а оператор УкрСибБанку тільки пропонує звернутись за виготовленням нової карти