Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Байдужість до свого клієнта та неналагодженість процесів

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Vika88Dm 11 ноября 2022, 17:56
У зв’язку з скрутним фінансовим становищем я звернулася в липні до банку с приводу можливості проведення рефінансування за моєю кредитною карткою. Дякую за те, що банк погодився та пішов на зустріч та після проведення рефінансування почалося саме цікаве. 11.08.2022 я оформила рефінансування та написала заяву на закриття картки, у той самий день картка пропала в застосунку та з’явився кредитновий. Згідно термінів картковий рахунок мали закрити протягом 45 календарних днів тобто 24−26 вересня. Проте мені почали надходити смс що по моїй картці є мінімальний платіж. Я почала виясняти та звертатись у службу підтримки на що мені почали відповідати що у мене то недоплата якась, хоча все було перераховано згідно договору. Потім мене запевнили що зареєстрували запит і все владнається. Через деякий час почали надхоити смс сплатіть заборгованість по картці (яку я давно переоформила та вона мала закритись). Я почала знов звертатись до банку, мені почали розказувати що банк пішов же вам на зустріч, вибачте ви тепер будите мене «упрекать»? Зараз проблема зі світлом, багато запитів не можемо впоратись, не звертайте уваги на смс. Вибачте, по-перше проблема зі світлом не така давня, коли мій рахунок мали закрити ще все ок було. Сприводу того що не встигаєте то це не моя вина та проблема, приймайте на роботу більше співробітників щоб встигати. Також якщо ви не наладили процес рефінансування то нащо таке випускати на ринок? Борг росте, картковий рахунок не закрито, пройшло 3 місяці, вибачте що це за строки на закриття 1єї картки?

Комментарии - 2

+
0
natashaGra
natashaGra
13 ноября 2022, 13:25
#
Пишите им в соцсетях, звоните в НБУ. Только настойчивое и назойливое поведение с этим банком может как-то помочь
+
0
Vika88Dm
Vika88Dm
14 ноября 2022, 11:42
#
Дякую. Я вже це зрозуміла, коли написала відгук і вирішила почитати інші. Банк вгазалі не читає їх, клієнтоорінтованість 0.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Укрсиббанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42 42.85
USD 39.1 39.75
Все курсы банка

Курс валют в Укрсиббанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42 42.85
USD 39.1 39.75
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Укрсиббанк 💰 / Отзывы о Укрсиббанке 📝 / Байдужість до свого клієнта та неналагодженість процесів