ВХОД
Вернуться

Проблеми на стороні банку а вирішувати їх як завжди має клієнт

aniajv aniajv
18 октября 2013, 13:38
1
Сьогодні в мене знову трапилась неприємна ситуація з укрсиббанком яка на жаль вже траплялась і до того а я лиш намагалась зняти готівку зі свого рахунку. Після 3-х спроб зняття коштів все закінчилось тим що кошти таки було знято з рахунку але не видано банкоматом, при чому чітко ясно що проблема не в банкоматі оскільки я пробула в 2-х різних а в самій системі банку. Зателефонувавши на гарячу лінію мені не змогли нічого кращого сказати ніж як підіть у відділення та напишіть заяву, навіть ніякого елементарного вибачте. А на питання коли система буде налагоджена і коли можна буде знов зняти кошти мені відповіли, що спеціалісти працюють… Згідна, буває різне, але по перше це вже не перший випадок,і в попередньому мені було повернено кошти тільки через місяць. Виникає питання, а що якби втрачена сума була великою, або взагалі якби це були б всі гроші на моєму рахунку?? І навіть якщо вже така ситуація сталася, то можна якось хоча б вибачитись за незручності або елементарно повідомити коли все знову буде працювати, а не відповідати " я не знаю, спеціалісти працюють". З точки зору обслуговування банку виходить так: якщо це твої гроші то буть добрий переживай за це ти сам, дзвони, пиши заяви, сам взнавай коли можна буде нарешті отримати свої ж кошти і чи взагалі можна їх знімати з банкомату на даний момент.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд