Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
chinorubov 2 сентября 2023, 14:03
Отделение по адресу: Киев, ул. Саксаганського, 82
31.08.23 примерно в 17.00 был в отделении на Саксаганского в Киеве. Был чрезвычайно впечатлён невероятной степенью человечности, простоты, доброты, искреннего желания помочь сотрудников отделения, операторов и кассира, которые быстро, слаженно, дружно и грамотно помогли мне решить вопрос. Не было ни капли раздражения и неприятия, лишь приветливость, улыбки, доброта и любовь к ближнему. Ранее никогда такого в банках не встречал.
Дмитро Мельник 1 сентября 2023, 19:27
13.07.2023 намагався зняти 10000 грн з банкомату Укргазбанка на вул. Квітки Цісик у Пущі, банкомат гроші не видав, і з нього виповз чек з розводами чорнил, на якому нічого не видно. Протягом 5 хвилин залишив заявку по телефону в контакт-центрі, заявка прийнята в роботу, орієнтовний термін виконання — від 5 до 45 днів, це було озвучено під час приймання заявки, і співробітник банку сказав що як тільки все розслідують і вирішать, одразу ж мені зателефонують. Зараз вже 50й день, на до 46го дня ніхто мені не телефонував, тому довелось самому. Під час дзвінка співробітник сказав що «уточнить інформацію» і через кілька хвилин передзвонить. Передзвонив через кілька годин, і сказав що наразі «заявка в роботі», на моє зауваження що вже більше 45 днів вона «в роботі», відповів що ніякої додаткової інформації надати не може, я повинен чекати. Станом на зараз — вже 50й день, відповідають те ж саме «заявка в роботі, очікуйте, з вами звʼяжуться». Скільки «очікувати» ніхто інформації надати не може, наче кол-центр на Землі, а офіс на Марсі, весь час слухаю «контакт-центр такою інформацією не володіє! Це така от повага і обслуговування клієнтів банку??? Чому не можна нормально вирішувати питання, щоб клієнти були задоволені і залишали гарні відгуки, а не витрачали свої нерви і шукали куди поскаржитись???
venger31415 28 августа 2023, 23:32
Отделение по адресу: Николаев, ул. Декабристов, 1/1
Не пам’ятаю точно з якого саме року, але впевнено можу сказати, що вже більше десяти років я користуюсь послугами УКРГАЗБАНКУ в м. Миколаєві.
Роботою банку я цілком задоволений. Його працівники (менеджери: Акі-мова Наталія, Остренкова Олена; касири: Макарова Таісія, Ткачук Наталія та інші)на — чуйні та доброзичливі люди. У разі виникнення будь-яких проблем завжди знайдуть і запропонують найоптимальніші рішення для їх усунення. Те ж саме можу сказати і про керівництво банку. Мені доводилось спілкувати два рази з Явоненко Олександром Олександровичем і двічі з Янчишиною Оленою Петрівною. Зустрічі з ними справили на мене незабутні найкращі враження. Та це мабуть і не дивно, бо ж по робітникам можна складати враження про керів-ництво, а від керівництва залежить, які люди будуть працювати в банку і яка психологічна атмосфера пануватиме в ньому.
Я -- людина не багатослівна, тому скажу коротко: УКРГАЗБАНК має широ-кий перелік послуг (як для юридичних, так і для фізичних осіб), роботою банку я задоволений на всі 100%. А тому, всім своїм знайомим і друзям я рекомен-дую цей банк для вирішення фінансових питань. І повірте мені, незважаючи на незручне розташування банку (на відстані від маршрутів громадського транс-порту) та відносно малу розгалуженість мережі відділень і банкоматів, ніхто з них, зробивши такий вибір, не шкодує.
З метою усунення існуючих негараздів пропоную розглянути питання мож- ливості розгалуження мережі відділень і банкоматів банку в м. Миколаєві, при-діляючи найбільшу увагу місцям найжвавішого руху мешканців міста та міс-цям, розташованим неподалік від зупинок міського громадського транспорту.
Володимир ФЕДЕНЮК
Юлія Юлія 27 августа 2023, 2:37
Коли б я не зверталась до працівників банку, чи то у відділенні, чи то онлайн, чи по телефону — завжди отримувала те, що мені було потрібно швидко і без проблем. Те, що банк надав можливість альтернативних варіантів для зв’язку в теперішніх умовах та те, що складні речі зроблені простими для клієнта — безцінно. Принаймні для мене.
Olena Chernenko 24 августа 2023, 22:51
Неможливо зайти до особистого кабінету. Знаходжусь за кордоном. Карта лише віртуальна, її номер доступний лише у кабінеті. Чат підтримки вимагає номер картки, номера мого рахунку (який знаю) недостатньо. Авторизації за номером телефону немає. Запрошують зайти до відділення банку в Україні(((У результаті доступу до мого рахунку немає, глухий кут.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Natikk23 21 августа 2023, 11:42
17 серпня була в банку, що оформити дозвіл на прописку, все гарно обслужили, я поїхала додому і почався цирк. Прийшла смс. На невідомий мені рахунок (самі відкрили без мене) зараховано 515 грн., потім 14 списано за обслуговування ж цього рахунку. Маю додаток в телефоні, і це все не відображається там. і ніхто нічого не пояснює, а потім в банків надприбутки під час війни…охреніли…Що відбувається, коли це свавілля закінчиться…
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Yana Lesnaya 8 августа 2023, 12:47
Банк створив проблеми, виник якісь незрозумілий овердрафт по карті. Я погодився його проплатити.
Інформацію про овердрафт надіслали 11 липня. 11−12 липня я розмовляв з центром врегулювання для погашення боргу. 13 липня було списання з моєї грн карти для погашення боргу. Я думав що усе вже позаду.
7 серпня прийшло повідомлення про якійсь ще борг.
Чому цей борг виник у центрі підтримки кліентів відомвились надати інформацю, хода до цього інформацію про овердрафт надавали.
Я так розумію що банк спеціально створює борги для клінетів які залишають погані відгути про банк. Тому-що це виглядає так.

Про борг десь дізнатись неможливо окрім кол центру чи бота. У застосунку немає інформації про борг. Та інформування приходить з ультиматумом погашення на наступний день. Як і куди гасити не зрозуміло, тому-що по картах ця інформація не відображається. А закрити борг у валюті не можливо тому-то купити валюту онлайн неможливо.
Так банк ще знущається з кліентів.
NickyFox 7 августа 2023, 11:59
Судебный исполнитель отправил постановление о разблокировки карты уже неделю ее не разблокируют и узнать когда вы не узнаете потому что в колцентре сидят куклы с заготовками, а обратная связь будет обратничать вам может месяц может год кто его знает всем пофиг
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
BankoCabanko 31 июля 2023, 15:55
Очередной раз приложение вылетело намертво.

Войти в него это задача со звёздочкой, в прошлый раз сутки понадобились, а позапрошлый ТРИ недели.

Например, в прошлый раз когда оно вылетело — «слетела отмена автопролонгации», не получилось проверить статус оканчивающего депозита и депозит автопролонгировался. Банк сообщил, что проблемы не видит.

Подозреваю опять накосячили и буду иметь негатив к этому прекрасному банку.

Часто бывает, что апликуха не авторизуется какое-то время, потом входит. Беда и на Андроиде и на айосе.
olushkamukrnet 30 июля 2023, 17:44
Отделение по адресу: Николаев, пр-т Центральный, 22-А
Добридень. Вдруге стикаюся з тим, що Укргазбанк продовжує мені депозит, всупереч тому, що він був відкритий БЕЗ пролангації. Вперше послалися на початок бойових дій. 28.07.23 знов відбулась пролангація без моєї згоди. Мої звернення ігноруються. Діії банку неправомірні і шахрайські. Як я можу повернути гроші? При цьому не можу нарікати взагалі на обслуговування в конкретному відділені банку.
Антон Бец 27 июля 2023, 12:47
Блокується онлайн банк та неможливо відновити без відвідування відділення — це в 2023 році, коли багато банків взагалі без відділень та феєрично все вирішують онлайн.
tata5154713 24 июля 2023, 14:31
Оформила карту цього банку і відразу ж розпочалися проблеми… На карту прийшли гроші, які я хотіла зняти, але банкомат гроші не видав, хоча з рахунку вони були списані. Зателефонувала на гарячу лінію, яка взагалі нічого ніколи не знає і зробити не може. На наступний день звернулася до банк і написала заяву. На питання :« Коли мені повернуть гроші?» — відповідь: «Ми не знаємо… Після інкасації… Може, місяць…». Запитую коли ж буде інкасація — також не знають. Це були єдині мої кошти, я залишилася зовсім без засобів існування! Як я можу чекати місяць? Це ж не з моєї провини сталося! Довелося йти на нічний підробіток, що б хоч на хліб було, бо в мене на руках стара матір. За підробіток скинули на карту 500 грн (через 2 дні після описаної ситуації). Я пішла до банкомату — банкомат зажував карту, кошти зняти не змогла. Це було в неділю, тому звернутися до відділення банку, як порадили на гарячій лінії також не змогла. Якщо з цим банкоматом постійні проблеми, їх же необхідно вирішувати??? Я просто в розпачі зараз… не знаю що мені робити і куди звернутися.
Володимир Шостак 13 июля 2023, 12:38
Після кількаразового неправильного вводу паролю заблокувався доступ до облікового запису. І, щоб відновити доступ — клієнтам, у яких є наявна лише віртуальна картка (і повний номер якої особливо ніколи не був потрібен) — потрібно з документами звертатись на відділення.
Абсолютно неадекватне ставлення, закриваю сьогодні ж рахунок.
Yana Lesnaya 11 июля 2023, 20:41
Напевно не усі знають, але виявилось що Укргазбанк особливий банк. Маю EUR картку Mastercard. При оплаті у інтернеті виявилось що Європейська Mastercard конвертує EUR у Доллар для цього банку. Що по факту означає що при оплаті EUR за допомогою EUR картки Укргазбанк, сума конвертується у Доллар для Укргазабнку, а далі відбувається списання у Долларах, що банк конвертує потів у EUR валюту вашої картки.
І вуаля у вас виникає борг у 55Евро. Дякую Укргазбанк за піклування.
binod 6 июля 2023, 22:26
Закончился депозит. В веб-приложении скачана выписка, где видно, что средства перечислены на карту в полном объеме. Размещаю после этого новый депо — не размещает, хотя все дало заполнить и не показало ни единой ошибки. В телеге ответили подождать до завтра и разместить депо снова, т.к. фактически деньги еще не были перечислены на карту, хотя по выписке все есть. И кому захочется ждать еще один день? В этот же день, сюрприз, в приложении позволило разместить депо. Скачиваю договор — в нем нет даже номера депо. Файл не защищен от изменений. В приложении нет возможности второй раз скачать этот договор. Пароль на электронную подпись почему-то называется «pin-код». В приложении была опция ввести email, чтобы получать сообщения о действиях (?), однако после размещения депо на email ничего не приходило.
Tatyana7777777 4 июля 2023, 12:27
В квітні 2023 року я оформила зп-карточку і еко-кредит в Укргазбанк. Кредитка з пільговим періодом 70 днів!!! Першу операцію по кредитці я провела 12.05.2023 року. Частину я погасила до 01.07.2023 року і залишилось погасили 5000,00 грн. 4.07.2023 року Укргазбанк зняли із зп-карточки (благо, що був маленький залишок на карточці) і з кредитної карточки. Навіть місяця не пройшло. Станом на 04.07.2023 я повинна погасити борг не 5000,00 грн, а 7066,01 грн. Де взялось невідомо. На гарячій лінії відповіли, що банк має право знімати кожного місяця з 1 по 25 число. Корегувати. Тоді про який пільговий період ішла мова при підписанні договору??? Банк ненадійний.
Тетяна Марінова 3 июля 2023, 16:01
Отделение по адресу: Киев, бул. Гавела Вацлава, 16
Доброго дня. Відділення 28 мКиїв, б-р Вацлава Гавела 16-Б, сьогодні 03.07.2023 року час з 14:35 до 15:11 я провела в очікувала у черзі, щоб зробити переказ готівки на картку і так і не дочекалась. Весь цей час обслуговувалась одна людина, працювала одна каса, касир вела себе хамовито. Завідуюча відділенням бачила ситуацію та також не зорієнтувала людей по приблизному часу обслуговування цього клієнта, щоб розуміти чекати чи ні. Клієнти мусили йти не дочекавшись.
Qwert56NM 2 июля 2023, 19:40
Звернувшись на гарячу лінію онлайн банкінгу оператор не надав конкретну відповідь. Постійно говорить зверніться у відділення банку. Чому маючи карту не можливо підтягнути її до онлайн банкінгу. Банк жах!!!
shalenyy 2 июля 2023, 15:10
За сервісом мабуть один з найгірших вітчизняних банків. Постійні проблеми з додатком. За платежем, який був здійснений в пятницю, вже протягом трьох днів не можна сформувати квитанцію. У персонала на гарячій лініїї або зовсім відсутні повноваження або просто відсутнє бажання допомагати клієнтам (вже другий день розповідають, що «проблема відома і над нею працюють». Жодних інших варіантів, як можна отримати квитанцію немає.
Щиро «дякую» за отримані таким чином проблеми та необхідність в понеділок всупереч планам відвідувати відділення банку.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Ninon1958 28 июня 2023, 16:34
Самый креативный, надёжный и лучший БАНК

Курс валют в Укргазбанке

Валюта Покупка Продажа
USD 39.450 39.850
EUR 42.150 42.750
PLN 9.000 10.000
Все курсы банка

Курс валют в Укргазбанке

Валюта Покупка Продажа
USD 39.450 39.850
EUR 42.150 42.750
PLN 9.000 10.000
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Укргазбанк 💰 / Отзывы о Укргазбанке 📝