ВХОД
Вернуться

Лист в підтримку відділення на 600-річчя

Александр Паянок Александр Паянок
26 декабря 2014, 15:39
без оценки
Доброго дня!
Цікаво було прочитати відзиви щодо організації роботи в банку Хрещатик. Але найбільше мене насторожив відверто негативний відзиви про роботу Вишенського відділення, розташованого на 600-річчя. Вважаю, що не маю морального права промовчати та не висловити власну думку з цього приводу, адже я теж є клієнтом цього відділення. Вибачте, але відзив «Письмо в поддержку отзыва Виктории» мені здається відвертим наклепом та брехнею. Це відверто необгрунтований потік анресії на адресу співробітників відділення на 600-річчя. Я є клієнтом даного відділення і, коли б я не приходив до відділення та звертався з різних запитань, я не бачив ніяких «пустих розмов за чашкою кави» або «гуртків рукоділля». Спіробітниці завжди ввічливі та доброзичливі. Нещодавно отримував консультацію щодо оформлення картки для організації електронних розрахунків і можу однозначно сказати, що слова клієнта із ніком ZhoraFriday є абсолютною дурницею і нісенітницею. Завідуюча ввіділенням була на своєму місці разом з усім персоналом, яка і надавала мені консультацію. В дівчат-менеджерів мені нічого не доводилось ніколи випитувати, я лише запитував про те, що мене цікавить, і при цьому отримав вичерпну відповідь. Я особисто роботою персоналу задоволений, жодних притензій та нарікань у мене ні до кого із співробітників немає, та й у мого роботодавця, який після свят збирається перейтина на обслуговування у Вишенське (600- річчя) відділення. В разі потреби, для підтвердження моїх слів, я можу прийти на Вишенське відділення особисто.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд