Минфин - Курсы валют Украины

Установить

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
HENKOL3061
HENKOL3061
10 января 2019, 17:13
Геннадій, Кривий Ріг
Доброго дня, підскажіть будь ласка, що робити! На карточці ING є кошти, але перевести, або зняти їх не можу, в мобільний додаток прийшло повідомлення перевищено ліміт. Пробував в мобільному додатку Moje ING розібратись, мабуть заблокував карту. Завантажив програму знову, не можу активувати требує PESEL, але в мене його немає.Що робити?

Комментарии - 2

+
0
AndriyS
AndriyS
18 марта 2019, 17:43
#
Доброго дня. Чи надали Вам відповідь? Встановив програму на новий телефон, тепер при вході питає номер PESEL — не можу ввійти. Щось зробили?
+
0
AndriyS
AndriyS
18 марта 2019, 17:48
#
Доброго дня. Встановив додаток Moje ING і тепер не можу зайти — питає номер PESEL, якого в мене немає і не було на момент відкриття рахунку. Вам щось відписали, допомогло?
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться