ВХОД
Вернуться

На долго блокируют возвращенные вредства

vinn vinn
24 декабря 2014, 13:53
1
Если не дай бог при совершении платежа получатель отклонит его, ваши средства рискуют на 30 дней быть заблокированы и вы не сможете ими пользоваться. За этот срок они успеют сильно обесцениться. В то время, как в других банках этот вопрос легко решается предоставлением скана письма по электронной почте об отказе от платежа от сервиса, через который осуществлялся платеж, вы изведетесь доказывать отказ ФИДО-банку.
Ответ банка
Фидобанк
Fidobank
Fidobank
26 декабря 2014, 12:14
Доброго дня, шановний клієнте!

Процедура блокування (так званий «холд») коштів у разі неуспішної транзакції регулюється Законодавством України та період блокування становить 30 днів з моменту ініціювання транзакції.

Вся процедура розроблена з урахуванням норм безпеки коштів власника рахунку/ держателя картки. Для гарантування безпеки коштів клієнтів, уникнення ситуації, коли за однією і тією ж транзакцією можуть здійснюватися подвійні списання.

Для того, аби достроково зняти «холд» з коштів, необхідно звернутися до відділення банку та написати відповідну заяву. Оскільки у процесі здійснення операції бере участь не лише банк, але і торговець, процесинговий центр і платіжна система, то банк не може самостійно приймати рішення про зняття «холду» до з’ясування деталей неуспішною транзакції з усіма залученими у процес учасниками.

У будь-якому разі – гарантуємо вам, що ваші кошти будуть знову у повному обсязі доступні через 30 днів з моменту неуспішної транзакції.

Перепрошуємо за незручності! Сподіваємося, на розуміння.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд