ВХОД
Вернуться

ПРОБЛЕМИ ЛЬВІВСЬКОГО ВІДДІЛЕННЯ

martyha martyha
17 октября 2014, 21:07
1
Радила б вам звернути увагу на роботу відділення на вул. С. Бандери у м. Львові.
Хочу вам написати як працює це відділення.
Після обідньої перерви касир приступає до роботи, обслуговує позачергово!!! працівницю банку, людей просить вийти на вулицю, там збирається вже досить велика черга невдоволеного люду, потім касирша обслуговує ще одну працівницю і ще одну, на кожну витрачаючи близько 10 хвилин ( валюто обмінні операції, купівля валюти, долар). Далі зачиняється каса на технічну перерву, 30 ХВИЛИН!
Після перерви, нарешті, прийшов час «звичайним смертним». Касирша, п.Вероніка витрачаючи по 20 хв. на кожного обслуговує УВАГА!!! 4 ЛЮДЕЙ ПІСЛЯ ЧОГО ОПЕРАЦІЙНИЙ ЧАС ЗАКІНЧУЄТЬСЯ! КАСА ЗАЧИНЯЄТЬСЯ
ВИБАЧТЕ… ВИ РАХУЄТЕ ЦЕ НОРМАЛЬНОЮ РОБОТОЮ БАНКУ? ЯК МОЖНА СПІВПРАЦЮВАТИ З ВАШИМ БАНКОМ, ЯКЩО ТАКИЙ БАРДАК ТВОРИТЬСЯ У ВАШИХ ВІДДІЛЕННЯХ?! НАВЕДІТЬ ПОРЯДОК!!! ТОМУ ЩО ВЖЕ НАВІТЬ ТЕЛЕБАЧЕННЯ ЗАЦІКАВИЛОСЬ ЦИМ ВІДДІЛЕННЯМ! ДЯКУЮ!
Ответ банка
Альфа-Банк
20 октября 2014, 10:56
martyha, добрий день! Ми обов'язково проведемо роботу з співробітниками відділення! Дякуємо за Ваш відгук!

Комментарии (1)

+
0
VitalyK
VitalyK
21 октября 2014, 22:22
Виталий, Донецк
#
Заодно проведите работу на отделении вул. Городоцька, 131, тоже во Львове.
Кассира постоянно нет на месте, даже когда уже касса открыта. Сегодня простоял у окошка в кассу 10 минут, кассир так и не объявилась, хотя касса работает — дверь в комнату кассира открыта, никакой таблички нет, да и время было около 3-х
Про технические перерывы я уже молчу — привык(

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд