ВХОД
Вернуться

Жалоба, которую я написала и отправила в Нацбанк.

larisa55 larisa55
29 апреля 2014, 12:18
1
«Про не повернення депозитів»
СКАРГА.
Я – вкладник банку ПАТ «КБ «АКТИВ-БАНК», відділення №30 м. Дніпропетровськ. По закінченню терміну договору уже другого депозиту я не можу отримати кошти.
По двох депозитах, в 700 € кожний, по закінченню терміну ми з банком досягли домовленості: за 900 € я вношу на свій гривневий депозитний рахунок гривну, в еквіваленті 900 € і отримую 900€. Залишок -500€ я мала отримати в межах ліміту, щоденно приходячи в касу банку. Змогла отримати тільки 300€. Залишок 200€ перенесений на невизначений термін. (пот/р 262065019151)
Сьогодні, 15.04.14 закінчився термін мого депозитного договору №ДФО-30-163902 на 1000 $ США. На свою вимогу я не отримала не тільки кошти, а навіть нараховані проценти. В касі немає навіть 25 $ США, а отримати завтра їх не можливо, тому що нараховані проценти впадуть на поточний рахунок разом з депозитом, повернення якого перенесено на не визначений термін.
Я давній вкладник цього банку. Завжди банк був надійним. Але те, що діється в банку зараз, підриває довіру до всієї банківської системи. Наприклад: зараз в банку рекламується депозит «вільна сімка». На перший погляд дуже привабливий депозит на 380 днів « з можливістю зняття суми вкладу в повному обсязі через кожні 7 днів, без втрати нарахованих процентів». ( Яка можливість зняття вкладу? Договір закінчується через 380 днів. Тут не отримаєш кошти уже по закінченню терміну!) А щоб вкладникам було менше альтернативи 07.04.14 замість депозиту на 3 місяці ( 25%, щомісячно%, з поповненням) запропонували інший (22%, в кінці терміну%, без поповнення). Коли стикаєшся з таким підходом банку до клієнта, з является бажання тримати свої заощадження «під подушкою», хоч це є погано і для нас, і для країни.
Прошу Вашого сприяння в питанні виконання договірних умов ПАТ « КБ « АКТИВ-БАНК» для отримання мною коштів по закінчених термінах депозитних договорів.
15.04.14
Это текст жалобы, которую я отправила в Нацбанк. Начальник отделения об этом знает. Нацбанк должен дать мне ответ в течении 30 дней со дня ее получения. Самому Актив -банку на это наплевать. Никто ничего не боится. Я не уверенна. что мой вопрос решиться через 30 дней. Надо вкладчикам объединяться и устраивать пиар-акции у отделений банка. Я с Днепропетровска. Готова к действию. У кого в Днепре с этим банком такая же проблема — давайте знакомиться.

Комментарии (3)

+
0
Djus
Djus
29 апреля 2014, 14:30
#
На Нацбанк особо не расчитывайте. Не знаю как сейчас, но в 2009г. я отправлял в НБУ подобные жалобы на проблемные банки. Действительно, через месяц были отписки, что Нацбанк не вмешивается в договорные отношения банков и клиентов, предлагает обращаться в суд. Надеюсь, Вам повезёт больше.
+
0
Helena55
Helena55
13 мая 2014, 16:08
#
І зараз відписка повна. Отримала декілька днів назад на свою жалобу відповідь з НБУ.
+
0
larisa55
larisa55
30 мая 2014, 19:56
Днепропетровск
#
Просьба сбрасывать конкретную информацию по полученным ОТВЕТАМ из НБУ и/или Актив-банка:
1. Адресат: НБУ/Актив-банк
2. Ваше ФИО
3. Номер отделения банка
4. Дата подачи жалобы/заявления
5. Цена вопроса (задолженность банка переводите в гривну)
6. Дата ответа
7. Характер ответа (проблема решена или не решена)
на е-мейл: vkieve@ukr.net

Это группа киевлян с нашего обсуждения готова собрать информацию и сходить с ней в НБУ. Делайте это, так как ни что другое уже не помогает.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд