ВХОД
Вернуться
pcshop
Зарегистрирован:
18 июля 2013

Последний раз был на сайте:
28 апреля 2014 в 09:13
Подписчики (2):
Still
Still
38 лет
sorochan
sorochan
pcshop — Интернет магазины Украины  RSS блога
18 июля 2013, 22:03

Чи загрожує Україні монополія на ринку електронної комерції з боку інтернет-магазинів

За останні кілька років електронна комерція в Україні набула небувалих темпів розвитку. Паралельно зі збільшенням кількості інтернет користувачів росте і кількість веб-ресурсів, що пропонують ті чи інші товари та послуги. Значна частина таких ресурсів — це інтернет-магазини. Якщо ще декілька років тому, коли число інтернет-магазинів збільшувалася мало не в геометричній прогресії, і кожному «стартаперу» здавалося, що його чекає світле майбутнє на шляху реалізації свого проекту, то вже зараз стало зрозуміло — все не так просто і легко, як здається на перший погляд!
Після того, як такі гіганти, на кшталт, ROZETKA та подібні в буквальному сенсі перекрили «кисень» всім останнім учасникам ринку (дрібнішим інтернет-магазинам), експерти вголос заговорили про можливість виникнення монополії на ринку електронної комерції України. Звичайно, якщо говорити тільки про «Розетку», то це ще не означає, що все втрачено, адже на ринку, крім електроніки та побутової техніки, є й інші види товарів, інші ринкові ніші, в яких ще залишилося місце для конструктивної конкуренції та розвитку. Але даний інтернет-магазин з чіткою спрямованістю був представлений не випадково. Достатньо тільки повірити статистиці, яка говорить про те, що саме електроніка і побутова техніка займають сьогодні лідируючу сходинку в рейтингу популярних категорій товарів в Україні, причому з великим відривом.
Звідси даний сегмент ринку електронної комерції представляється найбільш привабливим і тому, регіональним інтернет-магазинам доводиться в нерівних умовах «боротися» з монополістами ринку за своє місце під сонцем. І це не емоційний порив почуття справедливості, це констатація факту, адже на сьогоднішній день реальний стан справ чимось нагадує авторитарний режим з елементами тотальної диктатури. Далі цитата:
«Якщо ви хочете заробити на продажу в інтернет-магазині, то продавайте те, чого у нас (авт. ROZETKA.UA) немає ...» Владислав Чечоткін — співвласник і засновник інтернет магазину «ROZETKA.UA»
Подібні побоювання, що стосуються можливої монополізації ринку електронної комерції одним веб-ресурсом або конгломератом з кількох інтернет-магазинів підтверджується ще і прогнозами експертів. Вони схильні вважати, що в майбутньому на ринку електронної комерції залишиться всього 5-7 великих гравців. І вже зараз можна припустити, хто саме встоїть в жорсткій, а часом і в «жорстокій», конкуренції за споживача.
интернет-магазин
ТОП-10 інтернет магазинів в Україні (дані за 2012 рік).
Для того щоб краще зрозуміти сам феномен першопричини формування монополії на ринку електронної комерції в Україні, необхідно розглянути декілька важливих аспектів процесу зародження і розвитку попиту, а також пропозиції на продукцію інтернет-магазинів. І перше, на що варто звернути увагу — це поява споживчого онлайн-попиту на різні категорії товарів. Ні для кого не секрет, що психологія українського онлайн-споживача влаштована таким чином, що він ніколи не піде шукати інтернет-магазин, що пропонує купити автомобіль шляхом «додавання в корзину». Це природньо, а тому в даній тематиці немає веб-ресурсів, що пропонують онлайн купити авто. Зовсім інша справа — інтернет-магазини автомобільних запчастин і аксесуарів, яких в мережі греблю гати. Точно так само відбувається і з онлайн-магазинами інших популярних спрямувань, які пропонують користувачеві купити конкретні товари, а не, наприклад, фабрику з їх виробництва, що само собою було б абсурдно. Але це всього лише наглядний приклад того, що є речі, які можна придбати не тримаючи і не бачачи їх до моменту покупки, проте є і такі товари, які без попереднього тестування, детального зважування всіх «за» і «проти», просто не можна купувати. Звичайно, останнім прикладом я не «відкрив Америки», але повертаючись до цитати Владислава Чечеткіна, мимоволі виникає питання: а чим же ще, крім як не найбільшими популярними серед українців товарами, займатися інтернет-магазинам? Продавати те, на що ніколи не було і не буде попиту серед наших співгромадян?! Безглуздо взагалі коментувати подібні заяви, адже по суті справи, директор «Розетки» запропонував всім іншим інтернет-магазинах капітуляцію без єдиного шансу на вигідну для всіх альтернативу. Хіба це не є першою і основною передумовою до створення монополії на ринку електронної комерції України?! Мало того, наслідки можуть бути непередбачуваними! Сьогодні монополія кількох великих інтернет-магазинів, а завтра змова і диктатура цін, при якій як завжди, перш за все, постраждає покупець. У цьому зв'язку варто розглянути ще один примітний момент — принципи, за якими відбувається формування попиту на онлайн-продукцію в Україні.
Динаміка приросту користувачів мережі Інтернет в Україні.
За останні три роки, кількість користувачів мережі Інтернет в Україні зросла до позначки майже 25 мільйонів чоловік або приблизно 46% від загальної кількості населення, з них 10-12% (майже 3 мільйони) іноді або регулярно здійснюють покупки через Інтернет. Подібна динаміка приросту постійних клієнтів інтернет-магазинів, не дивлячись на все ще високий рівень недовіри, говорить про останніх у зворотню, позитивну сторону. Разом з бажанням гідно конкурувати на тематичному ринку, а значить мати всі шанси успішно займатися електронною комерцією, інтернет-магазини за відносно невеликий проміжок часу стали набагато досконалішими. Вони перестали ставити перед собою мету — полювати за випадковим відвідувачем, або намагатися реалізувати товар в найкоротші терміни. Тепер для сайту куди важливіше мати постійну клієнтську базу, яка б стежила за оновленнями вітрини, ділилася інформацією і рекомендувала «Улюблений інтернет-магазин» всім своїм друзям і родичам. Відбувається якась корекція свідомості сучасної людини, він «еволюціонує» зі звичайного користувача мережі, споживаючого тільки інформацію без здійснення подальшої транзакції, в, спершу обережного, а потім і зовсім активного онлайн-покупця товарів. Взагалі, зародження онлайн-попиту на товари проходило в суворому взаємозв'язку із зародженням та розвитком інтернет-магазинів. У даній ретроспективі вельми важливо розглянути ще один цікавий момент: що саме служить первісної причиною, що спонукає користувача перетворитися на активного онлайн-покупця.
Першою і, мабуть, основною мотивацією, якою керується Клієнт, купуючи товар в онлайн, а не офлайн-магазині — це факт постійної присутності у свідомості якогось когнітивного дисонансу, пов'язаного з вибором місця здійснення покупки. З одного боку його тягне у фізичний магазин, де він зможе побачити шуканий товар своїми очима, взяти його в руки, помацати і безпосередньо відчути всі його особливості. Але в той же час, сучасна людина прекрасно розуміє, що в процесі ціноутворення у вартість товару зі звичайного фізичного магазину входить:
1.собівартість;
2.закладений відсоток надприбутки;
3.витрати на оренду приміщення;
4.послуги численного персоналу;
5.державних наглядових служб (пожежної, санітарно-епідеміологічної та інших);
6.податок на додану вартість, чого всім важко уникнути.
Звідси і відповідна ціна, яка, як правило, завжди перевищує вартість аналогічного товару з інтернет-магазину. Тому покупцям постійно доводиться подумки зважувати в голові обидва варіанти місця покупки бажаного продукту. І, як показує практика, все частіше шальки терезів тяжіють в бік інтернет-магазину. Напрошується нескладний висновок! У свідомості відбувається крах ідеалів і віри в класичний спосіб здійснення покупок, але паралельно з цим людина продовжує бути прихильником походу по магазинах, адже це як і раніше залишається свого роду невід'ємною складовою його життя.
Геотаргетинг як один з вирішальних чинників успішного бізнесу.
Геотаргетинг, або прив'язка інтернет-магазину до певної країни чи регіону є найважливішим інструментом у визначенні подальшої, прогнозованої ефективності всього бізнесу, адже дуже важко реалізувати товар, наприклад, в США, перебуваючи в Україні. Це, простіше кажучи, безглуздо! Тому, власники інтернет-магазинів, перш ніж запустити онлайнову торговельну площадку, націлюються на конкретний цільової регіон. Якщо говорити про суто кордони України, то тут існує лише два варіанти: продавати онлайн-товари по всій території країни з представництвом або тільки у конкретному регіоні. Як би там не було, але в контексті обговорення конкуренції та загрози формування монополії в електронній комерції України, даний аспект може стати «рятувальним кругом» саме для невеликих інтернет-магазинів, представлених як раз тільки в одному регіоні. Дане твердження можна вважати правомірним хоча б тому, що за рахунок «регіоналізації» сайту відбувається, так зване, явище «звуження спектра присутності на тематичному ринку». За рахунок цього звільняються значні фінансові та технічні ресурси, які спокійно можна вкладати в розвиток інтернет-магазину тільки по окремо взятому регіоні або містом. Зараз, для гігантів інтернет-продажів цей фактор не створює особливих труднощів. Але що може статися з їх присутністю, станься щось непередбачене на ринку логістики або у сфері державного оподаткування (давайте не забувати, в якій прекрасній країні ми живемо)!?
Цільова аудиторія інтернет-магазинів в Україні Продовжуючи тему геотаргетингу не можна не згадати ще одну важливу складову успішного онлайн-бізнесу. Йдеться про безпосередню аудиторії інтернет-магазинів. Природною рисою приросту інтернет користувачів в Україні є той факт, що значну частку із загальною кількості «новоприбулих» становить підростаюча молодь. А вона в більшості своїй, в силу соціального статусу і, власне, віку не в змозі регулярно здійснювати покупки в інтернет-магазинах. Тому, експерти вважають, що в найближчі роки кістяк найбільш активних онлайн Клієнтів залишиться колишнім — середній клас ділових людей, у яких просто немає часу ходити по магазинах. Для яких покупка через Інтернет стала найбільш оптимальним рішенням виникаючих життєвих потреб.
Висновки і прогнози
Теперішня ситуація на ринку електронної комерції в Україні, а також те, якою вона буде в майбутньому, — складається досить складно і безкомпромісно. Невиправдані ризики, а також надмірні і непосильні витрати на тлі все більшого посилення тенденції до монополізації ринку кількома інтернет-гігантами найчастіше ставлять під загрозу весь бізнес, і майбутнє невеликих інтернет-магазинів. Зокрема, серед найбільш вірогідних прогнозів розвитку ситуації надалі, експерти сходяться на думці, що:
•зміцнення онлайн-рітейлу, а також значне розширення асортименту;
•зростання частки інтернет-магазинів до 25-30% в 2016 році;
•ще більш пильну увагу фіскальних та інших регулюючих органів держави;
•зростання онлайн магазинів у містах з населенням менше півмільйона жителів.
У світлі можливої загрози з боку великих гравців інтернет торгівлі в Україні, варто зазначити, що саме останній прогноз може стати реальною протидією в процесі формування монополії в електронній комерції України.
Просмотров: 2225, сегодня — 0
Следить за новыми комментариями

Комментарии (29)

+
+31
avmaks
avmaks
20 июля 2013, 00:04
#
Монополизации не будет и быть не может т.к. все эти магазины находятся в одном месте — инете.
Новому игроку легко выйти на рынок, главное — поставщики и качество услуг и цены.
И вообще, аукро и хотлайн — каталог и рекламные площадки.
+
0
Still
Still
16 августа 2013, 11:34
#
Чем меньше интернет магазин тем меньше расходы, а от сюда и цена. Из минусов то что магазин не раскручен. Дальнейший подъем магазина зависит только от изобретательности и дальновидности владельца, ну и на скорость развития конечно же влияет стартовый капитал.
+
0
pcshop
pcshop
20 июля 2013, 09:37
#
Да, от части вы, конечно правы, особенно в том, что цена сегодня является определяющей в принятии решения о совершении покупки, поэтому особую важность сегодня приобрели именно прайс-навигаторы, где запросто могут посмотреть все доступные цены и выбрать себе товар по наиболее оптимальному варианту соотношения «цена — качество». Именно в таком русле, на мой взгляд, и будет развиваться конкуренция в дальнейшем.
+
+5
Сергей Ждан
Сергей Ждан
20 июля 2013, 10:21
Днепропетровск
#
А таким не сталкивались? Большой интернет-магазин продает «серую» бытовую технику с «настоящим» гарантийным талоном, который потом не принимают гарантийные мастерские, у которых есть полный перечень заводских номеров, легально завезенных в Украину.
+
+6
avmaks
avmaks
20 июля 2013, 13:06
#
Есть гарантийный талон, есть обязательства производителя отремонтировать в т.ч. мировая гарантия.
Я обратился в магазин и купил товар фирмы Н и мне абсолютно пофиг для какого региона он был сделан, это касается только самого производителя.
Более того, производитель работает через поставщиков, который сам может толкать налево.
В таком случае надо обращаться в ОЗПП.
Легально или не легально, это должно волновать только таможню.
+
+9
Catcatcat
Catcatcat
21 июля 2013, 09:17
Киев
#
Сергей, во первых — украинский сервис старается Вам отказать в гарантийном ремонте в любом случае- живые деньги «сейчас» гораздо лучше, чем заполнение бумажек и безналичные деньги «потом». И первое, что Вы услышите в украинском сервисе обратившись с «белой» как Вы ее называете вещью — «Это не гарантийный случай» в 90% случаев. Что, правда, решается часто одним звонком в представительство компании- производителя.
Во-вторых, крупные ретейлеры ( в том числе и Розетка ) имеют свои сервисные центры. Могу привести пример, когда у меня монитор Асус, купленный в Розетке, «белый» согласно базы заводских номеров ( в сервисном центре подтвердили) вышел из строя за 3!!! дня до окончания гарантии. Обратился в сервисный центр Асуса- результат — фраза «Это не гарантийный случай» — неисправность блока питания — на основании того, что монитор производит Асус, а блок питания к нему- это типа, сторонний производитель. Перезвонил в сервис Розетки. Они удивились, но приняли по гарантии и отремонтировали за 1 день.
Потом были разборки с Асусом, извинения за нерадивость их сервиса и т.п. — но это было потом и для этого нужно как минимум знать английский и иметь желание писать и звонить зарубеж. Поэтому — «белость» техники — не гарантия получения сервиса в Украине.
+
0
Сергей Ждан
Сергей Ждан
21 июля 2013, 09:55
Днепропетровск
#
Возможно, и так. Но это же не повод покупать серое по цене белого?
+
+15
Catcatcat
Catcatcat
21 июля 2013, 10:09
Киев
#
Сергей! Честно говоря, мне абсолютно все равно «серое» оно или «белое». Мне важно соотношение «цена-качество». Да и выяснение белый товар или серый- это лишняя морока, на мой взгляд. Есть, кто честно это указывает на том же сайте- в большом магазине Вы лишены такой информации. Почему сертифицированный мобильный телефон стоит на 30% дороже не сертифицированного, хотя это абсолютно одинаковые телефоны? Может что то в «консерватории» поменять, как говаривал Жванецкий?
Есть действительно практика мировой гарантии- если я купил вещь не в Украине, но абсолютно легально- большие компании мне в гарантии не отказывают и тут ( непонятки с Асусом не в счет ) У меня уже третья камера Canon, все куплены не в Украине, с первой была проблема- с гарантийным ремонтом проблем не возникло.
+
0
pcshop
pcshop
22 июля 2013, 10:24
#
Нет, не сталкивался. Думаю, что сейчас настоящие интернет-магазины стремятся к конструктивной работе — без излишних правонарушений. Хотя да, еще. к сожалению, остаются и такие участники рынка, которые пренебрегают доверием покупателей, а также собственным авторитетом.
+
+4
avmaks
avmaks
20 июля 2013, 13:06
#
Кстати, серой или просто сомнительного происхождения у нас торгуют все магазины не зависимо от размеров.
+
+11
Валентина Лаврененко
Валентина Лаврененко
21 июля 2013, 12:09
Київ
#
Цікавий матеріал і аналіз, на мій погляд, досить об'єктивний. Щодо перспектив інтернет-торгівлі, то :):
1. Десять гравців — це не монополія, і особливої загрози монополізації тут не виникає. Монополія — коли залишаться лише два учасники :).
2. Із власних спостережень — часто виникає ситуація, коли певний товар зникає одразу в усіх інтернет-магазинах, а потім з'являється приблизно по однаковій завищеній ціні. Наскільки я розумію, це пояснюється тим, що ввозять 1-2 компанії, а продають — набагато більше. Тобто монополію треба шукати не серед кінцевих продавців, а серед імпортерів (білих, сірих, чорних :) ).
3. Дійсно, наразі інтернет-магазини, крім конкуренції між собою, ще досить сильно конкурують з офлайн-магазинами. Але переваги для споживачів, думаю, значно ширше, ніж ті, що Ви навели- зокрема, відчуття комфортності у процесі вибору певного товару — сидячи вдома, можна продивитися всі відгуки споживачів, порівняти ціни, замовити, наступного дня привезуть :). Якщо є час, і товар не зовсім стандартний, то можна походити по магазинах — пощупати, а замовити — все одно в інтернеті :)
4. Скоріше за все сучасні рітейлери будуть активно продовжувати розвивати інтернет-присутність, як це й відбувається зараз…
5. Не пам'ятаю, яка це компанія- рітейлер вигадала, але вони роздали своїм продавцям планшети для того, щоб при безпосередньому контакті із потенційним покупцем можна було б одразу продивитися ціни в інтернеті, звіритися з маржинальним доходом по цьому товару у власній мережі та оперативно прийняти рішення щодо мінімально можливої ціни на товар і одразу її озвучити покупцю...:)
6. Думаю, що з часом врегулюють всі податкові та інші питання.
+
+5
avmaks
avmaks
21 июля 2013, 15:17
#
1. магазинов на много больше чем 10, автор слабо разбирается в теме, достаточно было полазить по этим каталогам, что он привел.
2. именно так, поставщиков очеьн мало, некоторые магазины специально закупают под покупателя т.е. вы заказываете мобильный, вам говорят ждать пару дней, в а это время магазин покупает его у поставщика и просто перепродает вам.
3. скорее оффлайн терпит из-за инет-магазинов.
5. мне когда-то в офйлайн магазине пытались продать телевизор п цене на 30% выше чем в инете, а говорили: вот хороший телевизор, по цене интернет-магазина!
+
0
Валентина Лаврененко
Валентина Лаврененко
21 июля 2013, 15:47
Київ
#
1. Согласна, магазинов больше. Я так поняла, что автор прогнозирует, что останется около десятка крупнейших — и вот тогда появится монополия :). Но это не совсем так. Монополия — меньше трех :).
2. Именно. И онлайн, и оффлайн -магазины «затариваются» у одних и тех же импортеров.
3. В общем, да.
5. Но Вы же не согласились его купить :)
+
0
avmaks
avmaks
21 июля 2013, 17:01
#
5 конечно нет т.к. я знаю что там наценка 30-70% от минимальной цены в инет-магазинах.
но сам метод — дурилка для посетителей, которые слабо разбираются в инет-магазинах.
+
0
pcshop
pcshop
22 июля 2013, 11:27
#
Да, Вы правы, я действительно не слишком то уж разбираюсь в данной теме, но мне и тех знаний, что я сейчас имею, достаточно, чтобы понять возможную угрозу со стороны «Розетки» и подобных ей. Я, как и любой другой покупатель в интернет-магазинах, против диктатуры цен на рынке! Вот и все.
А насчет монополии, то я остаюсь при своем мнении: возможность возникновения монополии и обоюдного сговора нескольких интернет-магазинов (3 это или 10 — не имеет значения) в конкретно взятом сегменте, будь-то электроника или мебель.
+
+6
avmaks
avmaks
22 июля 2013, 15:19
#
3 или 10, это уже не монополия, а олигополия, с другими последствиями и преимуществами.
Розетка это просто крупный инет магазин и в.т.ч. поставщик мелких магазинов.
Как только они начнут борзеть появится новый поставщик
+
0
Still
Still
16 августа 2013, 11:40
#
Много интернет магазинов не имеет своей базы, а перепродает со складов оптовиков. Брал фен строительный в мобиллак так они не могли мне сказать, комплектацию и отправка была на третий день с момента заказа. Т.е. они за свои деньги выкупили фен у оптовика, отправили мне и получили деньги наложенным платежом.
+
0
Сергей Ждан
Сергей Ждан
21 июля 2013, 15:22
Днепропетровск
#
Почему же импортеры не делают свои интернет-магазины? Просто не дошли руки? Завтра дойдут. А универсальность и ассортимент в интернете — совсем не то, что в реале.
+
+5
avmaks
avmaks
21 июля 2013, 17:01
#
А почему производители напрямую не продают, а пользуются поставщиками и розничными сетями?

кстати, протория и интертоп — розничные сети МТИ — одного из крупных поставщиков.
+
0
pcshop
pcshop
22 июля 2013, 11:29
#
Производители тоже уже начинают открывать свои официальные торговые точки в городах Украины, к примеру, недавно были открыты представительства Samsung в Симферополе и Харькове.
+
0
avmaks
avmaks
22 июля 2013, 15:21
#
Это франчайзинг, смотри кто франчайзи.
Как брендовые магазины нокии — Мобилочка или АЛЛО, я точно не помню.
+
0
Manager25
Manager25
22 июля 2013, 11:39
#
Где-то 3-5 лет назад покупал только в Розетке, но сейчас, в большинстве, покупаю в региональном интернет-магазине: цены дешевле+нет стоимости доставки. На Розетке беру очень редко и только что-то специфическое. И учитывая сколько заказов в нашем региональном магазине (иногда приходится в очереди стоять на выдачу товара), то я не одинок, и соответственно, — не быть Розетке монополистом.
Большинство бытовой техники уже не нужно «щупать» (ну разве что телефоны еще проверяю как лежат в руке), так что офф-лайнам стоит активно перемещатся в он-лайн, иначе вымрут как мамонты :)
+
0
NazzarR
NazzarR
15 августа 2013, 16:11
#
Все відбуваэться саме так як ви пишите. Невеликим комерційним сайтам, майже нереально конкурувати з торговими площадками, агрегаторами, які зараз стали дуже популярними. От тільки моніторинг електронного ринку одягу, мене вразив. Чи не в останній рік зявились десятки сайтів- агрегаторів, сцеціалізованих саме на одязі. ( SvitStyle.com.ua, arbooz//// Далі, можна тільки здогадуватись )
+
0
avmaks
avmaks
15 августа 2013, 18:56
#
А зачем конкурировать с агрегаторами и площадками? на них размещаться надо!
+
0
ZavtraK
ZavtraK
15 августа 2013, 16:52
#
Розетка розетка, что других магазинов нет?
Зажрались уже они… на клиентов ложат по полной, да и цены у них гораздо больше чем в других, менее раскрученых инет магазинах.
+
0
Onlyreader
Onlyreader
16 августа 2013, 01:08
#
Не знаю чего вы так Розетки боитесь. Цены высокие, нужных товаров нет в наличии зачастую, разве что отзывы почитать (правда и они модерируются, но не очень жестко). Сколько всего куплено в инете и только один раз в Розетке пришлось брать ибо везде разобрали нужный товар (ну т.е. у поставщиков закончился), а именно в Розетке он чудом оказался в наличии (явно имеют свой склад). Вышло, конечно, дороже чем в большинстве других инет-магазинов, но дешевле чем в фирменном салоне-магазине на Подоле. Это я плиту брал. Так что значимость Розетки сильно преувеличена. Есть предостаточно других инет-магазинов с намного более приятными ценами и наличием нужного товара.
+
+5
avmaks
avmaks
16 августа 2013, 01:24
#
Розетка оень популярная т.к. была чуть-ли не первым инет-магазином с нормальным сервисом и ценами, а дальше сработало сарафанное радио.
Сейчас этот магазин чуть менее паскуден чем всякие эльдорады и прочие офлайн ребята.
+
0
Catcatcat
Catcatcat
21 августа 2013, 14:22
Киев
#
У Розетки тем не менее — есть группы товаров, где цена очень неплохая.Можно найти и дешевле- не спорю, но при покупке ноута ( к примеру ) — 20-30 грв разницы вообще роли не играют, тем более- могут быть варианты по комплектации. Это то, что я знаю, и брал и для себя и для знакомых.
Про бытовую технику — не знаю, не заказывал там- есть другие каналы, которые однозначно дешевле даже интернет- магазинов.
Да и обслуживание в их сервисе мне понравилось- быстро и по делу. 1 раз сталкивался- в отличие от фирменного сервиса, где пытались даказать, что данная поломка- негарантийный случай.
+
0
seerrgg
seerrgg
16 августа 2013, 08:01
#
Касаемо высказываний кого бы то ни было в интернете, в частности Чечеткина, илои как там его правильно, да и не суть.
-Доктор, у меня импотенция, но мне только 60 а соседу 70 но он говорит, что он еще огого!
-Так и вы тоже самое говорите! Кто мешает?
Я нахожусь в интернет практически… в общем много лет назад Но, как в реальной жизни прежде чем что то купить я оценю товар, стоимость, выгоды и минусы. И лишь потом решу, брать или не брать. Но для этого я как любой нормальный человек. зайду в несколько магазинов. И название магазина для меня абсолютно пустой звук. Ибо то что было годным еще вчера. сегодня может быть абсолютно тухлым.
И в небольших магазинчиках я видел и сервис и, как оказывалось, качество товара, на несколько порядков выше. И даже не в том дело, что так называемую Розетку сейчас больше ругают, чем хвалят. Аргументируя утратой уважения к клиенту и нарушения его прав.
Дело в обыкновенном человеческом выборе. И это правильно.
Так что ни о какой монополии речи нет, не было и быть не может. А есть только кичливая, а посему безмозглая самореклама.
А посколько безмозглость меня всегда отталкивала то стало быть автоматически этот магазин утратил еще одного потенциального покупателя равно как и моих родных и друзей.
Поэтому нужно просто не обращать внимание на каких то там самопиаристов и плюнуть на все это. Слюной.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд