ВХОД
Вернуться
jaglex
Александр Cлободян Блог Александра Слободяна
Зарегистрирован:
18 октября 2011

Последний раз был на сайте:
9 декабря 2015 в 12:57
Подписчики (19):
AndreyM
Andrey M
37 лет, Киев
baraibal21
baraibal21
Kiruha
Kiruha
Lemon75
Lemon75
41 год, Киев
pointOFview
pointOFview
sorochan
sorochan
sancho
sancho
киев
Shevchuk
Pavlo Shevchuk
42 года, Київ
stasymoos
stasymoos
mybank
mybank
AllaNovickaya
Алла Новицкая
33 года, Киев
PSheva
Петр Шевченко
Киев
все подписчики
Александр Cлободян — Блог Александра Слободяна  RSS блога
Директор юридической консалтинговой компании «САЛЕКС»
21 ноября 2011, 10:08

Ціна лояльності клієнтів

Нещодавно стало відомо, що інвестиційна компанія BGКапітал припиняє свою роботу в Україні. І це тільки початок. Незабаром про свої плани заявлять інші фінансові компанії і конгломерати. Вихід з фінансового ринку ключових гравців є свідченням наростаючих деструктивних тенденцій. В свою чергу українці не поспішають інвестувати свої «кровно зароблені»в економіку країни через фінансові установи. Так, на думку Президента Асоціації українських банків Сугоняко О.А, за різними оцінками, на руках українціі зберігається десь від 40 до 60 млрд. доларів США.

В міру зменшення кількості інвесторів на фінансових ринках, великого значення набуває питання їх утримання. Натомість залучення нових інвесторів стає важкою і дорогою справою, особливо в кризові періоди розвитку економіки. Саме тому потрібно інвестувати в лояльність споживачів послуг.

Певного успіху на цьому поприщі досягли банки, які регулярно впроваджують різноманітні програми лояльності споживачів (покращення якості обслуговування, вироблення нових підходів до клієнтів, створення нових продуктів, розіграші призів серед клієнтів тощо). На відміну від інвестиційних компаній банки зуміли оцінити економічний ефект лояльності своїх вкладників. Вони зрозуміли, чим може обернутись відсутність лояльних клієнтів. Чого гріха таїти — клієнтські гроші значно дешевші міжбанківських позик. Оцінивши економічну вигоду лояльності клієнтів, банки виділяють як фінансові так і управлінські ресурси для збільшення ефекту лояльності.

За останніх п’ять — вісім років фінансовий ринок України значно виріс. Наприклад, у 2003 році Державною комісією з цінних паперів та фондовоого ринку було видано лише 27 ліцензій на здійснення професійної діяльності з управління активами інститутів спільного інвестування та зареєстровано 28 пайових інвестиційних фондів. Протягом 2007 року кількість компаній з управління активами (КУА) зросла на 46,5%, на кінець року в Україні було 334 КУА. На даний час їх близько пяти сотень. Значно зросла також кількість торговців цінними паперами, страхових та інших фінансових компаній. Образно кажучи, їх стало стільки, що ними тепер торгують, наче помідорами на ринку. Маючи вільні кошти, можна прикупити собі страхову компанію чи купити куа.

Лояльність тісно пов’язана із діловою репутацією тієї чи іншої фінансової компанії, рівнем довіри населення до всієї індустрії. Ділова репутація формується протягом тривалого часу на основі оцінки різних аспектів діяльності компанії. В кінцевому підсумку вона спонукає інвесторів користуватися послугами саме конкретної компанії, тим самим виділяючи її з-поміж інших учасників ринку. Так склалось історично, що низький рівень довіри до фінансового ринку, пов'язаний із «трастовими» скандалами 90-х років. І в даний час недовіра населення до фінансового ринку є однією з головних перешкод на шляху його розвитку.

Утім, й добра ділова репутація, обумовлена попередніми успіхами компанії, може стояти на шляху розвитку програм лояльності. Топ-менеджери таких компаній вважають, навіщо інвестувати в лояльність клієнтів, коли їхнє добре ім’я зробить свою справу.

Незалежно від статусу компанії сьогодні основним питання є не «що запропонувати інвестору?», а «як запропонувати?». Кількість фінансових продуктів компаній збільшується, їх якість практично однакова. Якщо українська фінансова компанія хоче мати лояльних клієнтів, то її цінністю мають бути саме клієнти, а не послуги, що їм надаються.

Перепечатка данного материала разрешена исключительно со ссылкой на сайтЮридической консалтинговой компании «САЛЕКС» salex-lcc.com.ua/index.php/features-4/module-styles-4

Просмотров: 1126, сегодня — 0
Следить за новыми комментариями

Комментарии (5)

+
+9
RaSvet
RaSvet
21 ноября 2011, 10:39
#
Немного об уровне доверия к современным финансовым рынкам. Что особо ценно так это то что это взгляд изнутри системы, а не глазами клиента. worldcrisis.ru/crisis/916937
Так что одних «покращення якості обслуговування, вироблення нових підходів до клієнтів, створення нових продуктів, розіграші призів серед клієнтів тощо» маловато будет чтобы нести свои кровные на съедение финансистам
+
0
Александр Cлободян
Александр Cлободян
21 ноября 2011, 16:16
Київ
#
Немного об уровне доверия к современным финансовым рынкам.

Наприклад, я не довіряю, бо знаю систему із середини після років роботи в ній Якщо в мене є зайві гроші, я їх вкладаю в реальні активи, а не примарні українські акції чи облігації
+
+5
perpetun
perpetun
21 ноября 2011, 14:03
#
=Якщо українська фінансова компанія хоче мати лояльних клієнтів, то її цінністю мають бути саме клієнти, а не послуги, що їм надаються.=

этот пассаж меня озадачил… какой-то клуб садо-мазо получается… вы принесите нам деньги и «можете больше не ходить», но зато внутренне вас должна обуревать гордость, что вы являетесь членом «клуба миллионеров»… как-то попахивает клубом миллионеров Флетчера, на лекции которого меня пытались затащить, что пришлось даже скандалить.
Логически получается, что фин.компания вообще никаких услуг может не оказывать, зато быть ценной как для себя, так и для клиентов, которых заманили, и которые думают или должны думать, что нахождение в среде себе подобных инвесторов придает им дополнительный статус. В точности как на проповедях черножопого пастыря народ тусовался «для бизнеса» и придания себе значимости, а потом тыкал фото, где он с кем-то знаменитым сфотографирован… и опять вплоть до скандала пришлось отбиваться.
Какая-то односторонняя лояльность в пользу финансовой компании получается…
+
0
RaSvet
RaSvet
21 ноября 2011, 15:19
#
В МакДоналдсе точно также. Зарплату сотрудникам платят копеечную, зато зомбируют идеей корпоративности и принадлежностью к крупному бизнесу.
+
+8
Александр Cлободян
Александр Cлободян
21 ноября 2011, 17:07
Київ
#
В МакДоналдсе точно также. Зарплату сотрудникам платят копеечную, зато зомбируют идеей корпоративности и принадлежностью к крупному бизнесу.

Те ж саме в інвесткомпаніях з тією лише різницею, що МакДональс цінить клієнтів, які йому гроші носять. Нашим фінкомпаніям і т.д. ще треба повчитись у МакДональдса як ставитись до своїх клієнтів.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд