ВХОД
Вернуться
Реклама

Компанія «ВОГ РІТЕЙЛ» забезпечить 14 потягів Інтерсіті якісним харчуванням

Тендерна пропозиція ТОВ «ВОГ РІТЕЙЛ» щодо надання послуг з харчування для пасажирів сучасних поїздів Інтерсіті+ та Інтерсіті акцептована «Українською швидкісною залізничною компанією» (УЗШК).

За результатами прозорої тендерної процедури, яка відбулася 1 лютого 2016 року, запропоновані ТОВ «ВОГ РІТЕЙЛ» послуги були визнані такими, що відповідають усім кваліфікаційним критеріям замовника.

Відповідно, на розгляд тендерної комісії, компанія «ВОГ РІТЕЙЛ» запропонувала послуги з організації харчування, напоїв та інших супутніх товарів, які відповідають найвищим стандартам якості європейського сервісу, культурі обслуговування, а також обґрунтованій ціновій політиці.

Крім того, пропозиція ТОВ «ВОГ РІТЕЙЛ» відповідає вимогам замовника щодо наявності виробничих приміщень і потужностей, зокрема, матеріально-технічної бази.

Компанії ТОВ «ВОГ РІТЕЙЛ» була обрана найкращою серед 10 інших компаній, що брали участь у конкурсній процедурі.

«З 2012 року одним зі шляхів свого подальшого розвитку та розбудови маркетингової стратегії, нами була обрана сфера надання послуг громадського харчування, як в мережі АЗК так і поза її межами. У якості наших послуг, на сьогодні, переконалися мільйони клієнтів, котрі стали постійними покупцями продуктів харчування у WOGCAFE на всіх АЗК WOG, а також, починаючи з кінця 2015 року, у WOGCAFE, що знаходиться у м.Київ по вул. Васильківська, 21», — зазначив генеральний директор компанії «ВОГ РІТЕЙЛ» Сергій Корецький.

Нагадаємо, що ТОВ «ВОГ РІТЕЙЛ» задекларувала відкриття близько 200 WOGCAFE поза межами мережі АЗК у великих містах.

«Ми дбаємо про свіжість і смакові якості наших продуктів, гарантуємо їх безпечність та доступність. Відповідно, співпраця з «Українською швидкісною залізничною компанією» - це новий горизонт для нас. Можу запевнити, що команда «WOGCAFE» зробить усе від себе залежне, аби під час подорожі пасажири українських поїздів відчули турботу і комфорт. У цьому напрямку ми вже маємо достатньо успішний досвід. Додам, що я певен у тісній та результативній співпраці з УЗШК», — наголосив Сергій Корецький.

Також інформуємо, що на виконання вимог замовника, за участі відповідних фахівців «ВОГ РІТЕЙЛ» вже створена робоча група з доопрацювання меню харчування, питань цінової політики та інших організаційних моментів стосовно подальшої роботи.

Зокрема, вже почався процес закупівлі необхідного обладнання для приготування їжі, та обслуговування клієнтів.

«Ми замовили та сплатили за необхідне технологічне обладнання (у тому числі кавові апарати FRANKE, прижимні та контактні грилі та термопоти) на суму більше ніж 4,5 млн.грн. Очікуємо поставку після 25 лютого», — зауважив генеральний директор «ВОГ РІТЕЙЛ» Сергій Корецький.

Також, за його словами, 54 співробітники компанії вже проходять відповідні навчання. Крім того, розпочато роботу над спеціальним мобільним додатком для пасажирів української залізниці.

«На даний момент ми вже прийняли в штат нових співробітників. 54 особи вже проходять навчання. Загалом в обслуговуванні 14 потягів Інтерсіті будуть задіяні більше 100 фахівців.

У наших підрядників ми вже замовили додаткові обсяги кавових зерен та інгредієнтів для гарячих бутербродів, хот-догів.

Ну, і нарешті, ми підписали додаткову угоду з розробником програмного забезпечення, щоб якомога швидше надати можливість пасажирам робити замовлення їжі та напоїв в потягах через додаток для мобільного телефону.

Таким чином, ми прагнемо запровадити найвищі європейські стандарти сервісу на українській залізниці. Наша мета, аби громадяни отримували сервіс європейського рівня, проте за доступними українськими цінами», — резюмував Сергій Корецький.

Опубликовано на minfin.com.ua 16 февраля 2016, 15:04 Источник: Минфин
Следить за новыми комментариями

Комментарии (5)

+
0
TheGOD
TheGOD
16 февраля 2016, 20:33
Андрей, Киев
#
Надеюсь, что-нибудь изменится в лучшую сторону… Цены астрономические, а качество тех же гамбургеров — как из ашана, если не хуже
Бутылку воды толкать по 20 грн, извините, перебор
+
0
vurdalak
vurdalak
17 февраля 2016, 09:52
#
Отличная новость! У Вога хорошая продукция и еда пристойная. Попросил просто стаканчик воды — а они мне говорят только оплатите как стакан чая. Пришлось платить 10 грн кажись. Обслуживание в поездах Интерсити — просто никакое.
+
+19
20150224
20150224
17 февраля 2016, 09:54
#
Вы бы еще снега зимой попросили…
+
0
TheGOD
TheGOD
17 февраля 2016, 11:55
Андрей, Киев
#
Зимой, периодически, снег в вагоне можно приготовить самостоятельно ;)

Правда, сам пока не попадал на такие рейсы
+
+13
OksanaUkraine
OksanaUkraine
17 февраля 2016, 22:35
#
С таким курсом как сейчас как откроют 200 кафе так и закроют, и сами будут пить стакан воды за 10 грн.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд