У межах інформаційної кампанії Національний банк спільно з партнерами розповідатиме українцям, які вони мають права як споживачі фінпослуг та куди звертатися у випадку їх порушення.

«Є чимало причин, чому українці з пересторогою користуються фінансовими послугами або не користуються ними взагалі. Це і пережиті кризи, і негативний споживацький досвід, і недостатня обізнаність про переваги користування фінансовими продуктами. Національний банк сьогодні має подвійну мету. Перша — встановити додаткові вимоги до фінустанов, які забезпечать їх прозорість щодо вартості послуг та добросовісну поведінку стосовно споживачів. Друга — сприяти ліпшій фінансовій обізнаності самих українців. Це обов’язкові складові для підвищення захищеності споживачів фінпослуг, а також для більшої залученості громадян до фінансової системи та активнішого користування послугами», — наголосив заступник Голови Національного банку Олексій Шабан.

«Ми підтримуємо інформаційну кампанію Національного банку України, що сприятиме підвищенню громадської фінансової освіченості, тому що частиною загальної місії групи ПроКредит є встановлення стандартів у тих фінансових секторах, де ми працюємо. Ця ініціатива співпадає з нашими корпоративними цінностями, які є основою нашої бізнес-етики. Ми дотримуємося принципу надання прозорої інформації нашим клієнтам, громадськості, а також нашим співробітникам. Наприклад, ми несемо відповідальність за повне розуміння пропонованих умов і усвідомлене підписання договорів нашими клієнтами,» — коментує Голова Правління ПроКредит Банку Віктор Пономаренко.

Кампанія проходитиме в березні-травні 2021 року в усіх регіонах України. Національний банк у межах кампанії запускає спеціальний лендинг «Знай свої права»