Із боку Мегабанку меморандум підписав Голова Правління Олексій Яценко, міськраду представляв перший заступник міського Голови Ігор Терехов. У церемонії підписання також брали участь заступник Голови Правління Андрій Карпінський, начальник управління транзакційного бізнесу Сергій Канунніков, віце-мер з питань цифрової трансформації міста Олег Дробот.

За словами Ігоря Терехова, у найближчі два місяці в місті планується запустити Єдиний портал харків'янина. Спільна з Мегабанком робота буде спрямована на те, щоб цей портал надавав городянам, зокрема, наступні послуги:

  • отримання довідки про оплату тих чи інших послуг ЖКГ (мова про так звані «нульовки»);
  • передача показань лічильників;
  • онлайн-виклик майстра для перевірки лічильників;
  • онлайн-оплата послуг ЖКГ.

Коментуючи вибір на користь Мегабанку, Ігор Терехов підкреслив, що мерія і виконком міськради давно працюють у тісній співпраці з нашим банком і його підрозділом – Єдиним розрахунковим центром, і банк за багато років роботи зарекомендував себе, як надійний партнер.

«Тому підписання меморандуму саме з Мегабанком – найбільш прийнятний варіант для нас. Упевнений, підписання меморандуму дасть імпульс і загальній діджіталізації Харкова, і розвитку онлайн-послуг. Сподіваюся, найближчим часом харків'яни гідно оцінять спільні зусилля міськради, виконкому та Мегабанку у цьому напрямку», – зазначив перший віце-мер.

Голова Правління банку Олексій Яценко подякував за високу оцінку роботи Мегабанку і висловив упевненість у подальшому розвитку партнерства.

«Підписання меморандуму – велика честь і велика відповідальність для нас. Упевнений, ми наповнимо новий сервіс затребуваними серед харків'ян послугами, які будуть надаватися оперативно і якісно», – підкреслив Олексій Яценко.

За словами віце-мера Олега Дробота, Єдиний портал харків'янина планується запустити 1 червня. До нього розробляється мобільний додаток. Цей портал покликаний інтегрувати в онлайн-режимі максимальну кількість послуг.