Як повідомили в прес-службі Приватбанку, цього року кількість покупок в день «чорної п’ятниці», оплачених банківськими картками, стала рекордною. Обсяг перевищив середньодобовий показник у 10 разів, а результати минулого року — на 37%.

Мільйони на шопінг

«За підсумками традиційного дня розпродажів „чорної п’ятниці“ — 29 листопада — через мережу торгових терміналів Приватбанку було оплачено 4,5 млн покупок на сумму 1,3 млрд грн», — розповіли в Приватбанку.

Встановили рекорд і за кількістю купівель у розстрочку. Протягом доби за допомогою «Оплати частинами» та «Миттєвої розстрочки» українці придбали товарів на суму 148 млн грн. Це майже на 30% більше, ніж минулого року.

Більшість розстрочок оформили в оффлайн магазинах — на 93,5 млн грн. В інтернеті клієнти Приватбанку придбали товари в кредит на суму 55,3 млн грн.

За словами голови прес-служби Приватбанку Олега Серги, рекордсменом чорної п’ятниці став один київський POS-термінал Приватбанку. З його допомогою клієнти оплачували більше 88 товарів за годину — обслуговували нового клієнта кожні 40 секунд.

Читайте також: «Піраміда» з пластикових карток Приватбанку на 1,2 кілометри вище Евересту

Як святкували розпродаж у monobank

Співзасновник monobank Олег Гороховський проаналізував, як відрізнялися покупки в кредит за тиждень до розпродажу та безпосередньо на «чорний вікенд».

«Результати чорної п’ятниці у monobank гарно ілюструють дані щодо розстрочок та оплат частинами», — пише він у Telegram-каналі.

Вихідні 21−24 листопада:

  • Розстрочок: 9,5 тис. на суму 36 млн грн
  • Покупка частинами: 3,5 тис. на суму майже 16,5 млн грн

«Чорні вихідні» 28.11 — 1.12:

  • Розстрочка: 15 тис. на суму 66,5 млн грн
  • Покупка частинами: 13,5 тис. на суму майже 68,5 млн грн

Читайте також: Як обманюють покупців у «чорну п'ятницю«

Раніше повідомлялося

  • На 12 годину ранку, 29 листопада, Приватбанк вже виконав обсяг денних продажів. Обсяг кредитів, виданих онлайн, перевищив обсяг оффлайн-кредитів на 30%. Про це на конференції FinRetail-2019 розповів керівник напрямку роботи з торговими підприємствами Приватбанку Євген Васильцов.
  • У жовтні 2019 року клієнти Приватбанку залишили 2 млн грн «чайових» за допомогою сервісу «Чайові cashless».
  • Нацбанк України хоче розширити доступ до готівки для власників платіжних карт. Згідно плану регулятора, клієнти банків зможуть знімати готівку не тільки в банкоматах, але і в касах магазинів, ресторанів, заправок та кафе.