Новий сайт банку – це продовження стратегії everyday improvement, яку банк розпочав минулого року зі зміною бренд-айдентики та ребрендингом відділень банку та яка націлена на впровадження сучасних практик ритейл-банкінгу та формування кращого клієнтського досвіду.

Основною метою роботи над новим сайтом були зручність та легкість використання фінансових сервісів та пошуку інформації. Новий сайт банку «Південний» став набагато зручнішим у використанні та запроваджує нові стандарти в ритейл-банкінгу.

Новий сайт отримав не тільки кращий UI/UX-дизайн, але й поповнить свій функціонал практичними рішеннями, інтерактивними віджетами, адаптивним дизайном тощо.

Уже сьогодні клієнти банку «Південний» зможуть відчути всі переваги використання нового сайту.

Банк «Південний» буде вдячний за ваші відгуки та зворотній зв’язок.

До зустрічі на новому сайті!