UKRSIBBANK — перший комерційний банк України, відзначений у номінаціях Loyalty Magazine Awards, що визначають інновації та особливі досягнення у маркетингу лояльності.

Загалом, цього року 200 учасників-претендентів за нагороду з різних країн світу змагатимуться у 26 різних категоріях. Церемонія нагородження відбудеться 19 червня у Лондонському Тауері, де кращі приклади лояльного менеджменту у Європі, на Близькому Сході та в Африці змагатимуться за перемогу.

Платформа винагород «Очевигода» заохочує власників дебетових карток активно використовувати карти у торговельних точках для оплати товарів та послуг. «Очевигода» надає клієнтам інформацію через SMS-повідомлення та спеціальну сторінку в мережі. Коли клієнти виконують умови програми, вони отримують цифрові ваучери, які використовують для оплати покупок в Україні. Наразі вже сформовані мільйони транзакцій з дебетових карток.

У рамках даного проекту «Очевигода» UKRSIBBANK співпрацює з Ketchup Loyalty Marketing — світовим лідером з маркетингу лояльності, що нагороджений за найуспішніші проекти лояльності: консалтинг, реалізація та управління.

«Нам приємно, що світові експерти — Loyalty Magazine Awards визнають ефективність та якість нашого проекту лояльності «Очевигода». Ми переконані, що лояльність клієнтів є одним з найважливіших елементів успіху в банківській справі. Тому ми прагнемо надавати найкращий сервіс у всіх аспектах. Це, безумовно, і якісне фінансове обслуговування та додаткові привілеї від використовування продуктів банку. Ми хочемо, аби наші клієнти відчували себе цінною частиною UKRSIBBANK. Також ми дякуємо Ketchup за їх якісну роботу та менторство програми «Очевигода», — зазначив Костянтин Лежнін, Заступник Голови Правління з питань роздрібного бізнесу UKRSIBBANK BNP Paribas Group.