Метою створення мережі є просування ідеї етичного та відповідального ведення бізнесу. Компанії-учасники мережі погодилися підтримувати добру ділову репутацію та постійно удосконалювати власні стандарти доброчесності відповідно до кращих міжнародних практик. Відповідальність, закладена в основу діяльності компаній, допоможе протидіяти корупції, послабити регуляторний тиск, полегшить доступ до кредитування, а також сприятиме виходу на міжнародні ринки.
Члени мережі спільно працюватимуть над оцінкою антикорупційних ризиків для втілення в своїх організаціях комплаєнс-програм, залучатимуть представників бізнесу до обговорення принципів доброчесності, підвищуватимуть інтерес до прозорого ведення бізнесу серед учасників ринку. Компанії-члени мережі регулярно підтверджуватимуть рівень своєї добропорядності. Загалом до ініціативи приєдналося 46 українських компаній.
«Прозорість та чесність у роботі будь-якого бізнесу, а особливо – банківського, є запорукою довіри клієнтів та партнерів. Кредобанк приєднався до Всеукраїнської мережі доброчесності, оскільки саме доброчесність та прозорість у бізнесі формує сприятливий діловий клімат та заохочує чесну конкуренцію, яка є ключовим елементом розвитку економіки», – говорить голова правління Кредобанкe Ґжеґож Шатковскі.