Саме це сталося з одним клієнтів, що придбав поліс ОСЦПВ ще в квітні 2016 року в одному з банків-партнерів ПРОСТО-страхування. Вранці першого грудня його автомобіль був пошкоджений при ДТП. Відповідальність винуватця аварії була застрахована в компанії «Оранта». Клієнт звернувся до кол-центру нашої компанії, де його проінформували про можливість прямого врегулювання, якою він і скористався. Після отримання довідки поліції та проведеного розрахунку, 6 грудня наш клієнт отримав страхове відшкодування, яке склало більше 7 тис. гривень на свій картковий рахунок. Кошти будут витрачені на відновлення автомобіля після ДТП.

В свою чергу, ПРОСТО-страхування отримає відшкодовані за збиток клієнту кошти від страхової компанії винуватця спричиненого ДТП.

Коментуючи цю подію, начальник управління виплат ПРОСТО-страхування» Володимир Косенко підкреслив: «Головна перевага прямого врегулювання полягає в тому, що власна страхова компанія, яку ви обрали свідомо та якій довіряєте, ніколи не зрадить, тому що ви її клієнт. На мою думку, переваги прямого врегулювання збитків по ОСЦПВ в найближчому майбутньому повинні стати стандартом роботи будь-якого надійного страховика».

За словами клієнта ПРОСТО-страхування, що отримав відшкодування, це не перший його досвід звернення до страховиків, але один з найкращіх: «Приємно вражений оперативністю врегулювання страхового випадку, а також адекватністю оцінки пошкодженого майна. ДТП сталося 01.12.16, звернувся у ПРО100 за прямим врегулюванням, а 06.12.16 р. уже перерахували кошти на банківську карту. Дякую за професіоналізм!»