Нові вимоги

Як розповідає Катя Гармаш, вона вже давно є клієнтом Привату, але проблеми почалися в минулому році. Банк зачастив із запрошеннями до відділення. Його довелося відвідувати кожні кілька місяців.

«То оновити паспорт (на сайті чомусь не виходило оновити), то через пару місяців знову щось не так було з документами, то знову, але вже анкетні дані, які на сайті оновити не можна, а можна тільки у відділенні», — розповідає автор відгуку.

Ситуацію ускладнив той факт, що до найближчого відділення 20 кілометрів і добиратися до нього незручно. Особливо в будні дні, відзначає користувачка. Адже у вихідні відділення не працює.

За словами автора відгуку, нещодавно виникла чергова проблема — банк відключив послугу «Оплата частинами». Оператор пояснив: щоб її повернути, потрібно оновити документи, а для цього доведеться приїхати до відділення. Знову.

У цих умовах, визнає автор відгуку, вона вже починає всерйоз думати про зміну банку.

Що кажуть в банку

У Приватбанку «Мінфіну» пояснили, що банки зобов'язані виконувати контрольні процедури. Актуалізація даних — одна з них.

Читайте також: Кожен четвертий невеликий банк знизив ставки по депозитах

У банку говорять, що дають клієнтам можливість актуалізувати документи дистанційно в Приват24, а також зробити це в відділенні, за допомогою програми «Дія».

«Але в даній ситуації були причини, через які потрібна особиста присутність клієнта», — запевнили в банку.

Правила конкурсу «Найкращий відгук місяці»

Приз за кращий відгук місяця- 3 тис. грн. Щоб потрапити в число претендентів на звання «кращий» повинен відповідати ряду критеріїв:

  • Відгук повинен бути написаний на основі особистого досвіду спілкування з банком або використання банківських продуктів.
  • Описаний досвід повинен бути корисним для інших клієнтів банку.
  • У відгуку може бути описаний як негативний, так і позитивний досвід користувача.
  • Оптимальний обсяг коментаря — до 2−2,5 тис. знаків.

Більше про правила «Кращого відгуку місяці» читайте тут .